לראות את העור: נועה קירל קשוחה בחזייה

לאחרונה ניכרת הנטייה של נועה קירל למראות בוגרים ומחוספסים יותר, כמעט אפלים, עם חיבה מיוחדת לחומרים כמו לטקס, סיליקון ועור. הלוק מההופעה האחרונה שלה ממשיך את המגמה, עם טופ-חזייה ייחודי וסופר סקסי. למעשה, היא אפילו שחזרה את הלוק הזה בצבע נוסף

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2024

נועה קירל

(צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

הסטייל של נועה קירל, בפרט כשהיא על הבמה, תמיד מסתובב בעולמות ה"קשוחים": פחות שמלות, יותר סטים וחליפות. פחות בדים רכים ונשפכים, יותר חומרים צמודים וקשיחים. פחות גלאם ישן, יותר סטריט מעודכן. לאחרונה, אפשר לומר בזהירות, הסטיילינג שלה אפילו מפלרטט קלות עם מחוזות הפטיש.

ראינו את זה רק לפני כמה ימים עם שמלת הלטקס ההדוקה, ועכשיו המגמה נמשכת עם עוד לוק שרקח עבורה הסטייליסט תום רוזיליו: אתמול נועה הופיעה בפני מפונים מהצפון כשהיא לובשת מעין חזייה שחורה במראה עור בוהק, שהכתפיות שלה יוצרות קאט-אאוט משולש במראה "תלוי" ופס תחתון מוסיף עוד מחשופון באיזור הצלעות.

נועה קירל

(צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

את הטופ הייחודי הזה, בעיצוב גיל דבש, לבשה נועה בשילוב אופייני של מכנסי דגמ"ח רחבים באורך שלושת-רבעי טרנדי, ומגפי קומבט מסיביים שהשלימו את האווירה הסקסית-תעשייתית. למעשה, רק לפני ארבעה ימים היא העלתה סרטון שלה רוקדת על רקע נוף ניו יורקי בלוק כמעט זהה: אותו טופ, רק בגרסה האדומה, וג'ינס מעט בהיר יותר עם חגורת רטרו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel‎‏ (@‏‎noakirel‎‏)‎‏

נועה קירל

(צילום: אינסטגרם, tom_rozilio)

 

 

השאירו תגובה