בחודש תשיעי: גל מלכה מרהיבה בשמלת ערב צמודה

אתמול התקיימה הפרמיירה לעונה השלישית והאחרונה של "המפקדת", וממש כמו בסדרה – גם שם אי אפשר היה להוריד את העיניים מגל מלכה. השחקנית, שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, נראתה מדהים בשמלה מבית "מרגוט", ושלחה מסר חשוב באמצעות העגילים שענדה

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2024

וואו (צילום: אינסטגרם, galmalka)

וואו (צילום: אינסטגרם, galmalka)

אין הרבה דברים שמצליחים לרגש אותנו בתקופה האחרונה, אבל העונה השלישית של "המפקדת" לגמרי נותנת משהו לחכות לו. אמש התקיימה בדיזנגוף סנטר הפרמיירה לעונה החדשה והאחרונה של הסדרה הכיפית הזאת (שתעלה ב-2.9 בכאן 11), בנוכחות כל הכוכבות והכוכבים – הפעם לא על מדים.

כמו על המסך, גם במציאות גל מלכה הצליחה למשוך את תשומת הלב ולמגנט אליה את כל המבטים. השחקנית, שנמצאת בעיצומו של החודש התשיעי להריונה, הייתה יפהפייה בשמלת ערב שעוצבה במיוחד עבורה בבית האופנה מרגוט על ידי המעצבות שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן.

עוצבה במיוחד בשבילה (צילום: אור גפן)

עוצבה במיוחד בשבילה (צילום: אור גפן)

מלכה בחרה שמלה אלגנטית ומתוחכמת בצבע חום עמוק, שכללה גזרה א-סימטרית עם קאט-אאוטים עדינים, תפר בקו המותניים וחצאית מקסי ארוכה צמודה לגוף.

הסטייליסטית הקבועה שלה – עמית גואטה, שילבה עם הבגד סנדלי עקב בגוון ניוד, ואת הלוק השלימו איפור טבעי אך זוהר של אדיר פימה וקוקו גבוה, עליו היה אחראי מעצב השיער זיו אמסלם. העגילים שענדה גל, בצורת סמל החטופים, הגיעו מ-Sapir’s Place, והזכירו לכולנו את המציאות הבלתי אפשרית שבה אנחנו חיים.

עגילים עם מסר (צילום: אינסטגרם, galmalka)

עגילים עם מסר (צילום: אינסטגרם, galmalka)

מתרגשים בשבילה (צילום: אור גפן)

מתרגשים בשבילה (צילום: אור גפן)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

השאירו תגובה