שמלת הנקמה? המחשוף של ג'יי לו לוהט, אבל חכו שתראו את הגב

בזמן שבן אפלק חוגג את יום הולדתו לצד ילדיו וגרושתו ג'ניפר גארנר, אשתו ג'ניפר לופז מספקת לפפראצי את לוק ה"עסקים כרגיל" האולטימטיבי: שמלת מקסי שחורה, ספק קלילה ספק דרמטית, עם הפתעה אחורית באווירת טרנטולה

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

כאילו שג'ניפר לופז לא נותנת לנו מספיק – סטייל, אייקוניות, הלם מתמשך מהעובדה שהיא בת 52 – בשבועות האחרונים היא מעניקה לעולם גם חתיכת דרמה. שלוש שנים אחרי שפירקה את האירוסים לאלכס רודריגז, במהלכן חידשה את *ה*רומן של שנות האלפיים עם בן אפלק, נישאה לו ודגמנה איתו זוגיות שכולה תקווה לאנושות – כעת נראה שכל הסיפור נמצא בשלבי התפרקות מתקדמים.

בזמן שמדורי הרכילות בוחנים כל תמונת פפראצי עם זכוכית מגדלת כדי לאתר את נוכחותה או היעדרה של טבעת נישואים, במהלך סוף השבוע ציין אפלק את יום הולדתו ה-52, ומלופז לא הגיעה שום התייחסות לנושא. למעשה, היא נצפתה מבלה בהופעה של ברונו מארס, בזמן שאפלק, על פי הדיווחים, חגג בבית עם ילדיו.

ג'ניפר לופז

(צילום:Getty Images, Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images)

היום גם מתפרסם שאפלק גם טס לטיול ביפן עם שלושת ילדיו, לצד גרושתו – ג'ניפר גארנר. על רקע כל זה, היו מדורי רכילות שלא התאפקו והיו חייבים להגדיר את הלוק הבא של ג'יי לו "שמלת הנקמה": לופז נצפתה אתמול (א') מסתובבת באל.איי עם בתה אמי, כשהיא לובשת שמלת מקסי שחורה בגזרה נשפכת, עם מחשוף משולש ומחמיא.

אפקט הוואו של השמלה נשמר לחלקה האחורי, שם נחשף הגב של ג'יי לו מבעד לרשת חוטים דקיקים בטוויסט עכבישי וסקסי. תיק קש הורס של מקס מארה ומשקפי שמש אוברסייזים השלימו כאן עוד לוק היסטרי לאוסף. נקמה או לא, וייב האלמנה השחורה בהחלט הולם אותה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎

השאירו תגובה

 

  • לבן אפלק יש מזל שנחלץ ממלתעות אשת הפלדה הזאת.

    מאת: טרובדור |‏ 1 בספטמבר 2024 | 10:00
  • מה לוהט פה?? מחשוף דודתי וזהו. אתם צריכעם לכל הפחות משקפיים.

    מאת: אלף כבאים |‏ 20 באוגוסט 2024 | 04:05