גל רובין נצמדה למודי בשמלה לבנה, מבלבלת ולוהטת

מותג הוודקה ארגן לפפראצי דאבל דייט מהחלומות: גל רובין ומודי צפורי, עם יוגב מלכה וג'וליה שחר. שני הזוגות, שביחד מייצגים חמש תכניות ריאליטי שונות, נפגשו לערב חגיגי וזוהר עם קוד לבוש לבן. ג'וליה הלכה על מחוך וג'ינס בעוד רובין דגמנה שמלה שהיא בעצם טופ וחצאית, והרבה אהבה הייתה באוויר

מאת  | ‏ 12 אוגוסט 2024

גל רובין, מודי צפורי

לחיים (צילום: אור גפן)

אם אתם שייכים לסוג האנשים שמתקשה להבדיל בין יוצא ריאליטי אחד לשני, ראו הוזהרתם – התמונות הבאות מתעתעות. לא רק שכל המופיעים בהן השתתפו בריאליטי (חלקם ביותר מאחד) – הם גם כולם לובשים לבן. שמרו לפעם הבאה שתרצו לשחק עם חברים "זהה את הסלבריטי".

הזוגות שגורמים לנו לראות כפול הם גל רובין, בן זוגה מודי צפורי, יוגב מלכה ובת זוגו ג'וליה שחר. למי שצריך תזכורת לרזומה הריאליטי שביניהם – רובין השתתפה ב"הישרדות", צפורי ב"המרוץ למיליון" ו"בואו לאכול איתי", מלכה הוא כמובן מ"נינג'ה ישראל" ו"רוקדים עם כוכבים", ושחר היא רקדנית מ"רוקדים עם כוכבים" שהייתה גם הפרטנרית של מלכה על הרחבה.

גל רובין, מודי צפורי, יוגב מלכה, ג'וליה שחר

מרגיש כמו ערב חג (צילום: אור גפן)

עכשיו שעשינו סדר בקורות החיים, למה הם כולם לובשים לבן? לכבוד אירוע השקת הוודקה בלוודר 10 שהתרחש ביום חמישי האחרון והתהדר בקוד לבוש לבן שתאם לבקבוק הוודקה, שהוא בצבעי לבן וזהב.

אהבנו במיוחד את הלוק של גל – שמלה עם אשליה אופטית שנראית כמו סט של טופ וחצאית עם שרוכי קשירה דקיקים שמשמשים ליצור כיווצים לאורך הבד ומחברים בין שני החלקים. השמלה היא מהמותג המקומי מיס גיישה, הסנדלים הלבנים מזארה והתכשיטים של פרסה. גם ג׳וליה בחרה בסנדלים מזארה, אבל במקרה שלה הם מתוכשטים ומשובצים קריסטלים קטנים ונוצצים. היא לבשה ג׳ינס לבן של לי קופר, גופיית מחוך של Pretty Little Thing ותכשיטים של סברובסקי.

גל רובין, מודי צפורי

לבריאות מתוקים (צילום: אור גפן)

ג'וליה שחר

מחוך זה תמיד רעיון טוב (צילום: אור גפן)

גל רובין, מודי צפורי

עד הפעם הבאה (צילום: אור גפן)

 

השאירו תגובה