כן, היידי קלום, זה ללא ספק הביקיני הכי מסוכן שראינו לאחרונה

היידי קלום בת 51, וניכר שלא מעניין אותה מה דעתכם על זה, או על בחירת הביקיני שלה, לצורך העניין. הסופרמודל העלתה סרטון שבו היא מציגה את גזרתה הבלתי נלאית בבגד ים מנומר ומינימלי מאוד, עם רצועות דקיקות שלא מכסות הרבה אבל כן גורמות לה לתהות לגבי פסי השיזוף

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2024

 

היידי קלום

היידי בת החופים (צילום: אינסטגרם, heidiklum)

כשהיידי קלום רק החלה לדגמן, היא התפרסמה בזכות היופי המרהיב שלה. אבל מהר מאוד שמו לב בתעשיית האופנה – וגם בתעשיית הבידור – שהיא לא רק פרצוף יפה וגזרה משגעת, אלא אישה מלאת כריזמה, עם אישיות כיפית שלא לוקחת את החיים יותר מדי ברצינות. האקס פקטור הזה הוא מה שהעניק לה קריירה ארוכת טווח ואת אהבת הקהל, וכמובן גם הרעיון להפיק את הריאליטי המשובח "פרויקט מסלול".

נדמה שהיידי היא מסוג המפורסמות שאיכשהו הצליחו להישאר אדישות לביקורת של הקהל והתקשורת. גם אם מזיז לה מה שכותבים עליה, היא לא מראה את זה כלפי חוץ, וחיה את החיים שלה איך שהיא רוצה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

כך, למשל, היא ממש לא מתייחסת למצקצקים בכל מה שקשור לתלבושות חושפניות. אחרי שהרבה שמרנים כמעט חטפו התקף לב מקמפיין ההלבשה התחתונה המשותף שלה עם בתה לני, הם כנראה לא ינשמו כשייראו את בגד הים המינימלי שהעלתה לאינסטגרם שלה לאחרונה.

"אני לא בטוחה לגבי קווי השיזוף שיהיו לי מאוחר יותר", כתבה הסופרמודל כשהיא מתייחסת לתחתוני הביקיני הקטנטנים עם שלוש רצועות דקיקות, וטופ הביקיני שגם הוא מלא ברצועות שממוקמות באופן שעשוי ליצור קווי שיזוף במראה גיאומטרי בלתי שגרתי. נשמח לתמונות של אחרי.

היידי קלום

בהחלט סקרניות לגבי סימני השיזוף (צילום: אינסטגרם, hiediklum)

השאירו תגובה