זה הלוק הקייצי הכי טוב שלבשה מייגן מרקל

מייגן מרקל הגיעה להמפטונס כדי לקדם את מותג הלייפסטייל החדש שלה וכדי לקבל עצות עסקיות לבייבי היזמי החדש והמסקרן. היא בחרה בסט של וסט ומכנסיים רחבים בגוון טבעי מפשתן ונראתה לא פחות ממדהים. אנחנו בקראש על משקפי השמש שלה וגילינו גם מאיפה הם

מאת  | ‏ 29 יולי 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan(@_duchess_of_sussex)

מה לובשים לוועידת פסגה קייצית שנערכת בהמפטונס, לצד אושיות סטייל וסלבס כמו גווינת' פאלטרו, בובי בראון וריס ווית'רספון? מייגן מרקל, כך נראה, פיצחה את האתגר בהצלחה, כשנכחה באירוע העסקי ביום שישי האחרון.

על פי הדיווחים, מייגן נכחה באירוע כדי להתמנגל ולקדם את מותג הלייפסטייל החדש שלה- American Riviera Orchard, כמו גם לקבל עצות עסקיות לבייבי היזמי החדש והמסקרן.

איזה לוק הורס (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

איזה לוק הורס (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

היא הלכה על קלאסיקה קיצית ויפה מבית המותג האוסטרלי St. Agni. היא בחרה בסט של וסט ומכנסיים רחבים בגוון טבעי מפשתן. הווסט הארוך יפה כשמביטים בו מהחזית, אבל במבט לאחור מתגלה בו פרט יפה לא פחות- מפתח גב עמוק ועגול. בימים אלה הוא מוצע באתר המותג בהנחה משמעותית ומחירו כ-860 שקלים.

המכנסיים, בצבע טבעי תואם, מציעים אלטרנטיבה יפה וקלילה למי שמחפשת מכנסי קיץ מוקפדים. גם הם עשויים מפשתן, ומציגים גזרה רחבה ונינוחה. מחירם, בהנחה העונתית, כ-1,100 שקלים.

סט קייצי מושלם לאירועים ובכלל (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

סט קייצי מושלם לאירועים ובכלל (צילום: Royal Fashion Police אינסטגרם)

לסט הזה הוסיפה מרקל מבחר של אביזרי יוקרה- שעון, שרשרת וצמיד של קרטייה (תחשבו לבד את שרשרת האפסים של המחיר הכולל), שרשרת של אריאל גורדון, צמיד העין החביב עליה מבית לוריין שוורץ, ומשקפי שמש במסגרת שחורה וקלאסית של היידי מריק. ככה נראה שיק המפטוני במיטבו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jamie Kern Lima (@jamiekernlima)

השאירו תגובה