מחווה לדיאנה? מייגן מרקל עם שרשרת קרטייה משוגעת

מייגן מרקל והבסטי קימברלי ווילאמס פייסלי ("אבי הכלה") יצאו לארוחת צהריים רגילה. מייגן נראתה זוהרת במיוחד בג'ינס וחולצה לבנה שנראים נגישים ואפשריים לכל אדם. כשמתעמקים באקססוריז המשלימים של הלוק הזה, מגיעים למספרים פחות נגישים. זה מתחיל בנעלי השאנל ונגמר בשרשרת המשגעת של קרטייה

מאת  | ‏ 23 יולי 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan and Harry (@_meghanandharry_)

דייט נשי של יום ראשון עצל במסעדת איטלקית טרנדית במונטסיטו היה יכול לעבור ליד העדים לו ללא התרגשות רבה. אבל, כשצמד הסועדות בו הן מייגן מרקל והשחקנית קימברלי וויליאמס-פייסלי ("אבי הכלה"), כנראה שתשומת הלב המיוחדת היא מתבקשת.

מרקל נראתה זוהרת במה שנראה במבט ראשון כמו השילוב הכי גנרי של חולצה לבנה מכופתרת וג'ינס, אך כשמעמיקים מבט בטוטאל-לוק הקלאסי הזה, מתגלות נגיעות קטנות ויוקרתיות שמקפיצות אותו ללבל אחר לגמרי, כמו גם הומאז' נסתר ללוק אהוב ומוכר של הנסיכה דיאנה ז"ל.

נתחיל בחולצה הלבנה המעומלנת שמגיעה מהלייבל האהוב של אנינה בינג. מדובר בעיצוב בגזרה רחוקה מעט מהגוף, ששרווליו מקופלים במראה סמי-מרושל. הג'ינס של מרקל מגיע מהמותג La Ligne, ומרקל שילבה בו טאץ' טרנדי של קיפול המכפלת.

כשמתעמקים באקססוריז המשלימים של הלוק הזה, אפשר לצלול לעומקים הקצת פחות נגישים שלו. משקפי השמש בסגנון הטייסים, האהובים כל כך על מרקל, מגיעים אמנם מהמותג ריי באן, אבל בכך נחתמת הקטגוריה היחסית נגישה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Always Sussex Family (@sussexalways)

בידיה היא נושאת תיק שחור של דיור, על ידיה אפשר להבחין בצמיד ובשעון של קרטייה, כמו גם בצמיד יהלומים של לוריין שוורץ. הנעליים הם כמובן מבית שאנל, בצללית הבלרינה המוכרת והאהובה ובגוונים של שחור ובז'.

השרשרת בזהב צהוב היא אמנם בענידה חוזרת, אבל משתייכת גם היא למותג היוקרה קרטייה. מדובר על תכשיט יוקרה שמחירו כ-60,000 שקלים- לא בדיוק מז'אנר הפריטים הנגישים, במיוחד כשלא מוסיפים לו את שלל האפסים שמתכנסים במחירם של שאר התכשיטים שמרקל עונדת. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Always Sussex Family(@sussexalways)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Janelle (@royalreplimeghan)

השאירו תגובה