רוסלנה רודינה מציגה שרירי בטן בלוק מנצח

השבוע הגיע תורה של רוסלנה רודינה לעלות על מסלול הדוגמנות הענק שהוא האי היווני מיקונוס, והיא יודעת היטב שהחוכמה האמיתית לא טמונה בביקיני ודומיו - אלא במראות הסטריט-ריזורט. בינתיים כבר קיבלנו שניים כאלה, וקשה להחליט איזה מהם יותר לוהט

מאת  | ‏ 17 יולי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏ (@‏‎ruslanarodina‎‏)‎‏

יומיים אחרי שהתעלפנו כאן על השמלה הלבנה המושלמת שבה הגיעה לחתונה של חברים, רוסלנה רודינה לא מתכוונת לתת לנו יותר מדי שהות להתאושש וכבר דואגת לספק לנו לוקים חדשים להשתפך עליהם.

הפעם זה קורה, איך לא, במיקונוס. אחרי דנית גרינברג ואלין כהן, הגיע תורה של רוסלנה לעלות למשמרת ביעד היווני שמשמש כמסלול דוגמנות ענק עבור מיטב האיטגירלס המקומיות. גם היא יודעת שעם כל הכבוד לביקיני ודומיו, החוכמה האמיתית בחופשה יוונית היא להגיש מראות סטריט-ריזורט מעוררי השראה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏(@‏‎ruslanarodina‎‏)‎‏

למעשה, היא אפילו טרחה והציעה שתי גרסאות: לוק ערב ולוק יום. לערב במדרחוב היא הלכה על נוסחה מנצחת שהחמיאה לה במיוחד – טופ קטנטן וג'ינס גדול. את הג'ינס ההיסטרי זיהינו כדגם Hailey של המותג Icon Denim הנמכר בבוטיק רויה ברנדס תמורת 990 שקלים, ומודות שמדובר בהצעה מפתה.

למחרת החליפה רוס את תיק השאנל השחור בגרסה פודרתית קטנה יותר, ושילבה אותו עם סט לבן משגע לגמרי שתפרה לה המעצבת טניה רייכלגאוז: טופ בסגנון חזייה וחצאית גבוהה וצמוגה עם שני שסעים קדמיים עמוקים. שוליים מודגשים בטסקטורה עדינה וקשירת מחוך אחורית הפכו את הלוק הזה לייחודי ומרשים, וכך גם סנדלי הרצועות הצבעוניים ("מאיזה בוטיק באיטליה", מסרה לנו הגברת), ומשקפי השמש נטולי המסגרת הסופר-טרנדיים של קרטייה.

רוסלנה רודינה

כל אחת סוחבת איתה ג'ינס גדול (צילום: אינסטגרם, ruslanarodina)

רוסלנה רודינה

לא פספסנו את הקשירה האחורית (צילום: אינסטגרם, ruslanarodina)

 

השאירו תגובה