יחידת סגולה: הכל על לוק הקאמבק המושלם של קייט מידלטון

השינוי הקל שהיא עשתה בשמלה (והמחיר המכובד שלה), הצמידים המפתיעים, התיק הקטן - כל פרט בלוק שלבשה קייט מידלטון לגמר ווימבלדון מקבל הפעם אקסטרה תשומת לב, על רקע הנסיבות שהופכות את הופעתה לנדירה ומרגשת במיוחד. ומה לבשה הנסיכה שרלוט?

מאת  | ‏ 15 יולי 2024

קייט מידלטון

שתהיי לנו בריאה, ותסגרי את התיק (צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)

אחרי לא מעט ימי השערות, ההודעה הרשמית הגיעה: קייט מידלטון, אורחת כבוד קבועה במשחקי ווימבלדון, תפקוד את הטורניר המפורסם גם השנה. הנוכחות שלה תופסת תשומת לב עולמית תמיד, אך השנה נראה שאין אורחת אחרת שתקבל את אותו הפוקוס.

ההודעה שחלתה בסרטן, והיעלמותה מעין הציבור למשך זמן ממושך, הופכות בשבועות האחרונים את הופעותיה הציבורית של קייט למתוחות ומרגשות במיוחד. בהתאם, גם מעניין במיוחד לבחון מה בחרה ללבוש השנה.

קייט מידלטון

גם העגילים יפים (צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)

הנסיכה בת ה-42 הופיעה מלווה על ידי שרלוט בת ה-9, התקבלה בתשואות, ובלטה בשמלה סגלגלה שמשדרת חיות מתפרצת מבית המותג Safiyaa. מדובר בשמלת מידי בגזרת A, בעלת אלמנט מסובב בחזית. נדמה שבוצעו בדגם המקורי שינויים קלים עבור הנסיכה, כשמפתח ה-V המקורי נסגר על ידי חתיכת בת נוספת. מחירה של השמלה באתר המותג קרוב ל-5,000 שקלים.

את השמלה ליוו תיק של המותג L.K.Bennet בצבע ניוד פודרתי ונעלי סלינג בק בגוון תואם מבית קמילה אלפיק. את ידיה עיטרו שני צמידים של המותג האנגלי Halcyon Days. שרלוט המתוקה צעדה ליד אמה בשמלת נקודות פולקה כחלחלה, ככל הנראה של המותג Guess. השמלה מעוטרת וולנים עדינים באזור השרוולים ובעלת מראה קומות בחלקה התחתון. לשמלה הותאמו נעלי בובה בהירות. שמחנו לראות אותך קייט, מצטרפות לאיחולים העולמיים להחלמתך המלאה ומחכות לסקר הופעות נוספות שלך ממש בקרוב.

(צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)

נסיכות הפפיונים (צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)

(צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)

עד הפעם הבאה (צילום: Getty Images, Karwai Tang/WireImage)


השאירו תגובה