לשמלה הזו לא ציפינו: מור רדמי והארוס בסופ"ש רומנטי

מור רדמי נסעה לסופ"ש חגיגות עם הארוס דיוויד בקאנטרי סייד הבריטי. רדמי מטפטפת תמונות שלה משלל האירועים שכללו המון חברים, אוכל ושתיה ונוף הורס. אבל אין ספק ששמלה אחת שכיכבה ברצף האירועים עשתה את שלה, ומשכה את מרבית התגובות. האמת, הפתיעה אותנו

מאת  | ‏ 11 יולי 2024

מור רדמי מבלה בקאנטרי סייד של אנגליה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

מור רדמי מבלה בקאנטרי סייד של אנגליה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

מור רדמי כבר נמצאת על אדמת הארץ, אבל ממשיכה לשתף בסטורי שלה רשמים מסוף שבוע אלגנטי וחגיגי במיוחד, שהוקדש לחגיגות יום הולדת של חבר טוב של ארוסה- דיוויד. זה היה סופ"ש עמוס בסטייל מעולמות הקאנטרי-סייד הבריטי, עם האפרוריות שמדגישה את הנופים הירוקים-ירוקים, הרבה אלכוהול וסדרת מושקעת של אירועים.

רדמי מטפטפת בסטורי שלה תמונות מהאירועים הללו, האנשים שפקדו אותם, התפריט המגוון והחוויות המקומיות. אבל אין ספק ששמלה אחת שכיכבה ברצף האירועים עשתה את שלה, ומשכה את מרבית התגובות.

ואי אפשר שלא לדבר על השמלה  (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

ואי אפשר שלא לדבר על השמלה (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

רדמי היא בחורה של שיתופים, ומסתוריות לגבי פריטי המלתחה שלה היא ממנה והלאה. היא שיתפה מיד שהשמלה המדוברת היא מבית המותג האוסטרלי המדובר צימרמן- כשהפירגונים וההרמות זורמים בערמות.

השמלה המדוברת היא יצירת סאטן-משי מבית בית האופנה המזוהה כ"כ עם עיצובים נשיים ועיצובי ריזורט. היא מגיעה בגזרת מעטפת, עם שוליים אסימטריים מעוטרים בוולנים, קשירה באזור המותג ושרוולי בלון. רדמי בחרה בדגם בצבע אדום-חלודה מדויק והתאימה לו מגפי פרנזים בסגנון בוקרים שתאמו ללוקיישן הכפרי. אין ספק שמדובר בפריט סופר שימושי שגם היה מתאים בול לחופשת ריזורט, מינוס המגפיים, פלוס צמד סנדלים יפים.

זה היה סופש רומנטי עם חברים אבל מור לא מצלמת  את דיוויד לפי בקשתו (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

זה היה סופש רומנטי עם חברים אבל מור לא מצלמת את דיוויד לפי בקשתו (צילום: אינסטגרם Mor Radmy)

אבל אותנו גם ככה השמלה הכי מעניינת (צילום: מתוך האתר)

אבל אותנו גם ככה השמלה הכי מעניינת (צילום: מתוך האתר)

הדיטייל של השרוולים הרג אותנו (צילום: מתוך האתר)

הדיטייל של השרוולים הרג אותנו (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה