הכי טוב שנראתה אי פעם: נינט בבגד גוף מנצנץ

אנחנו לא רגילים לראות הרבה את נינה משתפת ברשתות תמונות שלה באאוטפיטים שונים, אבל כשהיא עושה – זה מדהים. הסטייליסט גדי אלימלך נתן ברוקנרול עם בגד גוף מנצנץ מהאוסף הפרטי שלו, ומכנסי עור הדוקים. איך משתבחים ככה עם הזמן והגיל? אפשר בבקשה איזו רשימת טיפים ועצות?

מאת  | ‏ 30 יוני 2024

גבירותי ורבותי - נינט טייב (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

גבירותי ורבותי – נינט טייב (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

 נינט היא לא מהכוכבות הפעילות מאד ברשת, ובטח שלא בתחום שיתוף אישי מעולמה האופנתי. לכן, בכל הזדמנות שניתנת לנו הצצה מהז'אנר הזה, אנחנו מתמלאות בהתמוגגות. ביום חמישי האחרון טייב השתתפה במופע המחווה והזיכרון לנובה, כשצוות הסטיילינג והביוטי הצמוד מתייצב שוב לצידה- והתוצאות לא פחות ממדהימות.

הסטייליסט גדי אלימלך נתן ברוקנרול עם בגד גוף מנצנץ מהאוסף הפרטי שלו, ומכנסי עור הדוקים מרשת עמנואל. הכפפות השחורות והשקופות ששודכו לאאוטפיט היו פרט לא שגרתי ויפה, והגיעו מבית היוצר של ויוי בלאיש. על הכפפות הועמסו טבעות של מיה גלר, וגם העגילים שלאוזניה נבחרו מהקולקציה של המעצבת המקומית.

כמה היא יפה אלוהים (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

כמה היא יפה אלוהים (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

נינט נראתה בשיאה במלאכת איפור משגעת של טלי פאוור, כשהפעם הדגש ניתן לעיני החתול הירקרקות שלה, שאופרו במראה מעושן, כהה וכבד. שאר הפנים אופרו בטבעיות זוהרת ונתנו את הבמה לאיפור העיניים.

על השיער, כמו תמיד, הופקד שגיא דהרי, והוא עיצב לנינט את השיער במראה פזור, עם תנועה טבעית. ואנחנו תוהות- איך משתבחים ככה עם הזמן והגיל? אפשר בבקשה איזו רשימת טיפים ועצות?

חוגגת 40 בשיא שלה  (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

חוגגת 40 בשיא שלה (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

עפנו על הכפפות  (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

עפנו על הכפפות (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

הכי רוקנרול שיש   (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

הכי רוקנרול שיש (צילום: אינסטגרם SAGI DAHARY)

השאירו תגובה