היילי ההריונית לבשה אוברול שקוף, אבל הרשת מדברת על הלוק של ג'סטין ביבר

לא שעד עכשיו היא חסכה מהעולם את הסטייל ההריוני המושלם שלה, אבל עכשיו היילי ביבר מטילה פצצת ריהאנה ויוצאת בלוק סופר הריוני שהוא גם סופר-מגה סקסי. בינתיים, האב לעתיד ג'סטין ביבר מסתובב לצדה כהרגלו באאוטפיט תמוה שמעסיק את המגיבים

מאת  | ‏ 23 יוני 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

חודש וחצי מאז שאחת האיטגירלס המשפיעות בעולם (אם לא ה-) חשפה את ההריון הראשון שלה, היילי ביבר סוף סוף מטילה פצצה קטלנית של סטייל הריוני ועושה את הריהאנה עם לוק משוגע. לא שעד עכשיו היא החביאה את הבייבי-באמפ או לבשה משהו שאינו סופר סטייל, אבל כשהתפרסמו התמונות שלה מאתמול היה ברור ש#התחלנו.

היילי נצפתה יוצאת עם האב בהתהוות ג'סטין ביבר מדירתם בניו יורק, כשהיא לובשת אוברול צמוד ושקוף של תחרה פרחונית שחורה, מבית אלסנדרה ריץ'. מבעדו בלטה כמובן הבטן המתפתחת לתפארת. את הפיס הזה היא שילבה, איך לא, עם נעלי סטילטו שחורות, וזרקה מעל את אחד הפריטים הכי מזוהים איתה: מעיל עור שחור גדול. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HBBR Mídias‎‏ (@‏‎hbbrsmidias‎‏)‎‏

ואף שהרבה דברים משתנים עכשיו בחייהם של היילי וג'סטין ביבר, נראה שעוגן משמעותי אחד נותר במקומו: היא לובשת את הלוק הכי מוקפד בעולם, והוא לצדה במשהו שהוא במקרה הטוב פיג'מה ובמקרה הנפוץ גיבוב סמרטוטים משונה. גם הפעם מתעכבים המגיבים על הקונטרסט הזה, ביחס לג'סטין ששילב מכנסי רשת ארוכים עם נעלי מרי ג'יין בזמן שתחתוני הבוקסר הענקיים שלו מיישמים את טרנד ה"אדום לא צפוי". 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎PJ‎‏ (@‏‎wavypeter‎‏)‎‏

השאירו תגובה