מתק שפתיים: אופירה אסייג בשמלה לבנה עם מחשוף מפתיע

זה צבע טריקי, אבל אופירה והחברה הטובה אירית רחמים מצאו שני אירועים שאפשר ללבוש בהם לבן באותו היום ממש. אחת לבשה שמלה קצרה והומוריסטית, השנייה בחרה בשמלת סטרפלס עם שסע גבוה. תיאמו או שהן כבר מסונכרנות בלי להחליף מילה?

מאת  | ‏ 30 מאי 2024

בחירה מפתיעה (צילום: שוקה כהן)

בחירה מפתיעה (צילום: שוקה כהן)

עם מזג האוויר שהולך ומתחמם ועונת האירועים שנכנסת להילוך גבוה, אי אפשר שלא להתפתות ללבוש שמלות לבנות. אבל כמובן, ישנו מכשול אחד משמעותי בשילוב בין עונת האירועים לשמלות מהסוג הזה – אי אפשר ללבוש אותן לחתונות. למעשה, ישנם רק שני תרחישים שבהם מתקבל על הדעת ללבוש שמלה לבנה לחתונה. הראשון הוא אם הכלה עצמה מכריזה על קוד לבוש לבן ומבקשת מכל האורחים להגיע צחורים. השני – והפחות מומלץ – הוא אם יש לאורחת ולכלה מערכת יחסים בסגנון בלייר וולדורף/סרינה ואן דר וודסן.

מזל שיש מספיק אירועים אחרים שאפשר ללבוש בהם לבן. אופירה אסייג ואירית רחמים מצאו שניים שכאלה באותו היום ממש, וקיפצו להן מאירוע אחד לשני בשמלות לבנות.

הבסטיז בהשקה (צילום: אולגה סלימוב)

הבסטיז בהשקה (צילום: אולגה סלימוב)

השתיים הגיעו להשקה של אולם התצוגה של מותג עיצוב הבית קארה בראשון לציון, ומשם המשיכו לבר מצווה של בנו של ליאור נרקיס שנערכה בנס ציונה.

אופירה הפתיעה עם שמלה מלאה בחוש הומור של המותג המקומי הנפלא סאמפל, עם זוג שפתיים גדולות ושובבות. היא הוסיפה נעליים של ולנטינו ותיק קטן של פנדי. אירית בחרה במראה סקסי במיוחד – שמלת סטרפלס עם שסע גבוה של המותג הקליפורני המתחשב בסביבה איה מיוז, שנמכר בבוטיק ליאת במרכז שוסטר. היא הוסיפה נעליים של איב סן לורן ותיק – של שאנל כמובן.

היה גם בלייזר (צילום: צ'ינו פפראצי)

היה גם בלייזר (צילום: צ'ינו פפראצי)

הרימה בבר המצווה (צילום: אינסטגרם, ofiraasayag)

הרימה בבר המצווה (צילום: אינסטגרם, ofiraasayag)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

השאירו תגובה