כולם מדברים על השמלה של אן הת'אוויי, ויש להם סיבה טובה

אחד המינויים המסקרנים של התקופה לגמרי הוכיח את עצמו עם הרגע הוויראלי הזה. וגם: סלינה גומז היא הדבר הכי סקסי על השטיח האדום בקאן (אבל את ההצטיינות היתרה גורפים מי שהגיעו במראות פרווה מרהיבים), קים קרדשיאן מלהקת את האיטגירלס החדשות לקמפיין הלבשה תחתונה והמתלחה של קארי בראדשו שוב מעלה אותנו על רכבת הרים של רגשות. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 24 מאי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Zac Posen‎‏ (@‏‎zacposen‎‏)‎‏

אמנם נדמה שכל מה שמעניין קורה כרגע בקאן, וזה בהחלט לא רחוק מהאמת – הודות למפגני הכוח האופנתיים של כוכבות כמו דמי מור או אניה טיילור ג'וי – אבל השמלה המדוברת ביותר של השבוע, אולי אפילו של החודש (שכלל, להזכירכם, גם את המט גאלה), היא דווקא זו שלבשה אן הת'אווי ברומא. 

הת'אוויי, שגרירה של בולגרי, הגיעה לאירוע של מותג התכשיטים היוקרתי בבירה האיטלקית וצולמה יוצאת מהמלון בשמלה לבנה משגעת, שמאפשרת את אחד התענוגות הכי מתוקים בתחום: המענה הטיזרי "לא תאמינו מאיפה" כשמחמיאים לך על הלוק. התשובה במקרה הנוכחי – מגאפ.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎W Magazine‎‏ (@‏‎wmag‎‏)‎‏

בעולם האסוציאציות האמריקאי, "גאפ" היא מילה נרדפת לבייסיק של הבייסיק, ביגוד פונקציונלי וכמעט אנטי-אופנתי. התדמית הזאת כבר שירתה היטב את המהלך של קניה ווסט, שעבד כמוכר בגאפ לפני שהתפרסם ולפני כמה שנים חזר לזירת הפשע עם קולקציות "ייזי" המוזנחות בכוונה והידועות לשמצה שלו, אבל עכשיו קורה דבר מעניין יותר: לפני כמה חודשים הוכרז כי זאק פוזן, אחד המעצבים המצליחים והאהובים ביותר על שוחרות השטיחים האדומים, ייכנס לתפקיד המנהל האמנותי של הרשת. 

פוזן הרי לא יכול שלא להביא איתו מטען כבד של גלאם לכל מקום, והלוק של הת'אוויי – שמלת חולצה לבנה שקפקפה עם כפתורים, אלמנט מחוך וכתף שמוטה – היווה את ההשקה המושלמת לכהונה שלו, כשהציג הרמוניה מושלמת בין הבייסיק הגאפי הנקי לבין הטוויסט ההוליוודי. ההמונים שהסתערו על הרשת בחיפוש אחרי הפריט נאלצו לגלות שמדובר, אובייסלי, בקוסטום מייד שנוצר במיוחד עבור הת'אווי, אבל אפשר להניח שהקולקציה הראשונה בעיצובו של פוזן תכלול לפחות מחווה לרגע הוויראלי הזה. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎BVLGARI Official‎‏ (@‏‎bvlgari‎‏)‎‏

ובכל זאת נקפוץ רגע חזרה לקאן, לטובת הצהרה קצרה לתקשורת: אחת המתלבשות הטובות של השבוע, אם לא ה-, היא סלינה גומז, שקפצה לריביירה וארזה איתה מלתחה מלאה בכל טוב קלאסי-סקסי. השמלות חושפות הכתפיים של אוסקר דה לה רנטה (השחורה) וג'יאמבטיסטה ואלי (האדומה) עשו לנו את זה במיוחד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Oscar de la Renta‎‏ (@‏‎oscardelarenta‎‏)‎‏

אבל כמו בכל זמן ומקום אי פעם, אות ההצטיינות היתרה הולך למי שהגיעו לשטיח האדום במראות פרווה מסחררים: המגה-סלב מסי, כוכב "אנטומיה של נפילה", וגם האיטגירלס המסקרנות פילאף ופליסיטי. עבודה טובה, חבר'ה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Festival de Cannes‎‏ (@‏‎festivaldecannes‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎NoToDogMeat Foundation‎‏ (@‏‎notodogmeat‎‏)‎‏

ולא שאנחנו מחלקות פה את התואר "איטגירלס" בכזאת קלות, אבל לאחרונה מסתמן שהוא מוענק אחר כבוד גם לחבורה ראויה בהחלט: שחקניות ה-WNBA, ליגת כדורסל הנשים האמריקאית. האגף הגברי של הז'אנר כבר מזמן מסתובב בפסגות האופנה הגבוהות ביותר כסטנדרט (היוש, דני בוי), בעוד שדווקא הכדורסלניות פחות. ואז הגיעה קים קרדשיאן. 

בקמפיין האחרון של סקימס מככבות קמרון ברינק, קנדס פרקר, קייסי פלאם ודיוני קרינגטון – שמות שלא נתפלא אם בקרוב יהיו מוכרים גם בקרב מי שאינם צופי WNBA אדוקים ואדוקות. אנג'ל ריס אפילו הגיעה למט גאלה, קייטלין קלארק הופיעה לאירוע הדראפט בטוטאל לוק של פראדה, ומסדרונות האצטדיונים כבר הופכים למסלולים שעליהם השחקניות מגישות לוקים לפני שהן עולות על הפרקט. סלאם דאנק! או משהו כזה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kelsey Plum‎‏ (@‏‎kelseyplum10‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Caitlin Clark‎‏ (@‏‎caitlinclark22‎‏)‎‏

אבל עם כלללל הכבוד לכללל אורחות המדור היקרות, העונה השלישית של "פשוט ככה" מצטלמת בימים אלה בניו יורק, ואתן יודעות מה זה אומר: קארי בראדשו איז אין דה האוס, ואף איטגירל-שמיטגירל בחיים לא תגרום לנו להיות מעורבות רגשית במלתחה שלה כמו שהניו-יורקרית הזאת עושה כבר איזה חצי יובל. רק השבוע היא הספיקה לטלטל אותנו עם מגבעת משבצות מטורללת, ואז לנחם אותנו עם שמלה שקופה ומשגעת של סימון רושה. בשני הלוקים, אגב, היא נושאת תיק בד לבן פשוט מחנות המזכרות של מוזיאון וויטני. טוב, משהו צריך לשאת את כמות האייקוניות הזאת. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SJP‎‏ (@‏‎sarahjessicaparker‎‏)‎‏

השאירו תגובה

 

  • אנטישמית!

    מאת: Daniela |‏ 25 במאי 2024 | 22:04
  • פגי אן התאווי יפה וגבוהה גם שקית זבל תיראה עליה וואו סלינה גומז מתוקה להפליא אבל מי שגנבה את ההצגה בקאן מריל סטריפ האחת ויחידה עם שמלת קוטור קלאסית של כריסטיאן דיור ככה עושים את זה ובענק ובגיל 75

    מאת: יפות יפות שבא לבכות |‏ 23 במאי 2024 | 21:06