על רקע שמועות הגירושים: ג'יי לו ושרירי הבטן לא נראים מודאגים

בין אם ג'ניפר לופז ובן אפלק אכן עומדים בפני גירושים מכוערים או לא - היא בטח לא מתכוונת לתת לזה להפריע לסטריט-סטייל המגה קולי שלה. ביומיים האחרונים היא צולמה בשני לוקים שמשדרים נונשלנט אינסופי, מדגישים את נתוניה המטורפים ומסתמכים על אקססורי אחד מעולה שעושה את כל העבודה

מאת  | ‏ 19 מאי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

חוק ברזל ידוע של השואוביז (וגם של החיים עצמם) גורס שפעם את למעלה ופעם את למטה, כשהמעבר בין שניהם עשוי להיות תלול במיוחד. אנחנו רוצות להאמין שהשועלה הוותיקה ג'יי לו יודעת זאת היטב ומוכנה לכל תרחיש, כי מה שעובר עליה בימים האחרונים הוא סוג של צניחה חופשית ברמה התדמיתית.

זה התחיל מסרטון ויראלי שתיעד אותה "עונה בגסות" (לגמרי אפשר להתווכח על זה) למישהי ששאלה אותה על הלוק שלה למט גאלה, המשיך בעשרות פוסטים שמתעדים את עור הפנים שלה מקרוב על כל פגמיו האנושיים, התדרדר עם ציוצים ועדויות שמתארות אותה כדיווה מהגיהנום והגיע לשיא עם חרושת השמועות העיקשת על פרידה וגירושים מבן אפלק.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎UAEJLOVER4 EVER‎‏ (@‏‎jlover.4ever‎‏)‎‏

בינתיים, על רקע כל אלה, לופז בת ה-54 נצפתה עושה את מה שהיא עושה הכי טוב: נראית סופר לוהטת וסופר לא שמה על אף אחד. אחד מהתיעודים האלה אפילו כולל את אפלק, כשהשניים צולמו מלווים את בנו פין למופע בית ספרי: הוא בג'ינס, חולצת משבצות ונייקי, היא אוחזת זר פרחים, מתוקתקת כהרגלה בקוקו גבוה ומתוח, חולצה מכופתרת, וג'ינס גבוה, צמוד ומחמיא שפוגש עקבים דקיקים.

למחרת היא צולמה שוב, בלוק "שיק או שוק" קלאסי: טרנינג אפור רחב, חולצת טריקו מהוהה וסניקרס. התוצאה, מיותר לציין, לגמרי שיק. משקפי הטייסים המסיביים והטרנדיים דאגו לזה, וגם שרירי הבטן המפורסמים בהחלט לא הזיקו. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jlover 44‎‏ (@‏‎jlover_44‎‏)‎‏

זה גם עם מקרה עם לוק האחרון וכנראה המוצלח ביותר:מכנסי באגי לבנים בגזרה רחבה ונמוכה, סריג קרם שמוט שחושף כתפייה של גופיה לבנה ונעלי נייקי חומות מדגם דאנק (מחווה לאוסף המפורסם של אפלק?). גם כאן כיכבו משקפי הטייסים הרחבים שהדגישו את מקדם הקוליות ושמרו על דיסטנס מקסימלי, בשילוב עגילי חישוק אופייניים, גולגול "מרושל", חיוך מרוצה וטבעת נישואים אחת כמעט הפגנתית.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jlover 44‎‏ (@‏‎jlover_44‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jlover 44‎‏ (@‏‎jlover_44‎‏)‎‏

 
 

השאירו תגובה

 

  • אם זו לא הייתה ג'ניפר לא בטוחה שהייתן עפות על הלוקים הרחבים האלו. זה חמוד כן וזה ממש ממש נפוץ, כמעט כל אמא תסתובב ככה בשלב מסוים, האם תקבל כאלו מחמאות? אני לא בטוחה

    מאת: טלי |‏ 19 במאי 2024 | 17:39