כלה בהפתעה: טיילור לבשה כמה דברים ממש משוגעים בפריז

הפעם לא מדובר בעוד חופשה פוטוגנית שאליה אורזת מלכוב את מיטב המציאות האחרונות שלה, אלא בגיחה אקסטרה-נוצצת לצילומים עבור מותג הקוטור והכלות דילן פריאנטי: כשהאייפל מאחוריה, טיילור מככבת במחוך וחצאית ענק שנראית כמו הר של ורדים, רובצת במיטה בטול מלאכי וחורכת את הרחוב הפריזאי בשמלת כלה לוהטת

מאת  | ‏ 18 אפריל 2024

טיילור מלכוב

ווי דו (צילום: עידן בקשי)

אנחנו לא מסוות כאן לרגע את חיבתנו לטיילור מלכוב והמלתחה שלה, בעיקר כשהיא אורזת אותה וטסה להשוויץ בה בחו"ל. ואכן, גם היום מצאנו את עצמנו עפות על תמונות לוקים שלה שצולמו ביעד נחשק, אבל הפעם מדובר בפורמט קצת אחר.

מתברר שמלכוב שמרה חתיכת קלף בשרוול: היא קפצה לפריז לטובת צילומים מוגזמים והורסים עבור המותג דילן פריאנטי, שמתמחה בשמלות כלה ושאר יצירות קוטור מפוארות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Malkov‎‏ (@‏‎malkovtaylor‎‏)‎‏

בתמונות שפורסמו היום וצולמו על ידי עידן בקשי, מככבת טיילור על רקע האייפל, בשמלת מחוך אדומה בעלת חצאית ענק נפוחה שנראית כמו הר של ורדים. הרומנטיקה לא נגמרת שם, וממשיכה אל מיטת המלון שבה טיילור רובצת בשמלת טול לבנה ומלאכית, ום לרחוב הפריזאי – שם כבר אפשר לראות אותה בשמלת כלה שכוללת מחשוף עמוק וכתפיות נקשרות רכות. מעניין מה הבויפרנד נדב מרגיש לגבי כל היופי הזה.

טיילור מלכוב

שיער וצילום: עידן בקשי, איפור: פז לוי

טיילור מלכוב

נראה נוח (צילום: עידן בקשי)

טיילור מלכוב

מאפילה על האייפל (צילום: עידן בקשי)

 

השאירו תגובה