ויראלי: זואי קרביץ ירדה על אבא שלה, בבגד ים

כלומר, נשאה נאום מרגש אבל גם מצחיק ממש בטקס קבלת הכוכב ההוליוודי שלו, בזמן שהיא לובשת טוטאל-לוק של סן לורן המבוסס על סטיילינג מעניין מאוד של בגד ים היסטרי למדי. סמכו עלינו שמדובר באירוע נפלא מכל הכיוונים

מאת  | ‏ 13 מרץ 2024

 

(צילום:  Rodin Eckenroth/Getty Images)

"לפי אבא שלי, אם זה לא חושף פטמות – זאת לא חולצה" (צילום: Rodin Eckenroth/Getty Images)

עבור חלקנו הוא אליל נעורים, עבור אחרות הוא זה מ"משחקי הרעב", ובימים אלה הוא בעיקר אבא של זואי קרביץ. לני קרביץ החתיך והכישרוני זכה בכוכב משלו בשדרת הכוכבים ההוליוודית, אבל הוא לא היה הכוכב הנוצץ ביותר בטקס חניכת הכוכב שנערך לכבודו. בתו זואי גנבה לחלוטין את ההצגה, ואנחנו בטוחות שזה לא הפריע לו.

עוד רגע נגיע ללוק שלבשה, אבל גניבת ההצגה בכלל לא הייתה אופנתית – זה היה הנאום שלה שהפך לוויראלי באופן מיידי, ולגמרי בצדק.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bustle‎‏ (@‏‎bustle‎‏)‎‏

זואי נשאה דברים מרגשים בסך הכל, ודיברה על איך היא ואביה גדלו והתבגרו ביחד והיא ראתה את השינויים שחלו בו. אבל שיא הנאום היה פחות מרגש, ויותר קורע מצחוק. "ראיתי אותך משתנה בדרכים היפות ביותר. ראיתי את הדרך שבה אתה נשאר אותו הדבר באופנים החשובים ביותר. אבל בעיקר ראיתי.. דרך החולצות שלך", אמרה קרביץ בפנים חתומות.

"לפי אבא שלי, אם זה לא חושף את הפטמות שלך – זאת לא חולצה", היא המשיכה. ו"בטח, זה הביך אותי כשהוא היה אוסף אותי מבית הספר בתור ילדה, אבל אני חייבת להגיד שבשלב הזה אני מכבדת את זה. זה באמת עובד לך. מערכת היחסים שלך עם חולצות רשת היא כנראה מערכת היחסים הארוכה ביותר שהייתה לך, והיא עובדת".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hollywood Melanin‎‏ (@‏‎hollywoodmelanin‎‏)‎‏

את הנאום זואי נשאה בטוטאל לוק של סן לורן שבאופן מפתיע הורכב מבגד ים סטרפלס בגוון כחול בהיר יפהפה וחצאית שחורה עם קפלים א-סימטריים. הבחירה הלא שגרתית ללבוש את החצאית עם בגד ים לא הגיעה מזואי עצמה, אלא מבית האופנה – בכל אתר ברשת בו נמכרים החצאית או בגד הים האלה, הם מצולמים ביחד. האם זו תחילתו של טרנד?

זואי קרביץ

זווית אחורית הכרחית (צילום: Getty Images, JOCE/Bauer-Griffin/GC Images)

השאירו תגובה