הטריק של מור רדמי לגיוון ארון הבגדים, ואיך זה קשור לבויפרנד?

מור רדמי שיתפה תמונה שלה במכנסיים אדומים מחוטים וחולצה מכופתרת בצבע תכלת וקיבלה מבול של תגובות על הלוק. לא בטוח שהיא התכוונה לכך, אבל התזמון שלה יצא מושלם - לקחת חולצה של הבנזוג בדיוק בוולנטיינ׳ס זאת לא רק דרך לחסוך ולא לרכוש חולצות מכופתרות משל עצמך, זאת גם דרך מעולה להסתובב כל היום עם הריח שלו

מאת  | ‏ 14 פברואר 2024

הלוק המדובר של מור (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

הלוק המדובר של מור (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

רק לפני חודשיים מור רדמי הפתיעה את העוקבות שלה, ששאלו אותה ״מאיפה הקרדיגן?״ וקיבלו תשובה לא צפויה – מהארון של סבא שלה ז״ל. עכשיו, היא מוכיחה שהיא לא מתביישת לבזוז ארונות נוספים בשביל למצוא אוצרות ממחלקת הגברים, ובכך רק מחזקת את התחביב ארוך השנים שלנו לבקר במחלקות הגברים של הרשתות הגדולות בכל פעם שאנחנו יוצאות למסע שופינג.

כוכבת "חתונמי״ בחרה לשחזר שילוב צבעים שהיא כבר חגגה לפני בערך שנה – כחול ואדום. כבר אז היא כתבה ״אחד מהקולור בלוקס המוצלחים שהיו פה״, ואנחנו לגמרי בעד הרעיון למחזר לוק שכבר עבד בעבר. אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש בכל יום, אנחנו לא זנדאיה.

אין כמו לקחת את החולצה מהארון של החבר (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

אין כמו לקחת את החולצה מהארון של החבר (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

המכנסיים האדומים המחויטים של מור הם מזארה, בעוד החולצה שגנבה לבויפרנד היא מיוניקלו. מור שיתפה שזה האאוטפיט שלה שקיבל הכי הרבה תגובות לאחרונה, ובהחלט ייתכן שזה בגלל שילוב הצבעים הייחודי.

לא בטוח שהיא התכוונה לכך, אבל התזמון שלה יצא מושלם – לקחת חולצה של הבנזוג בדיוק בוולנטיינ׳ס זאת לא רק דרך לחסוך ולא לרכוש חולצות מכופתרות משל עצמך, זאת גם דרך מעולה להסתובב כל היום עם הריח שלו.

את המכנסיים כבר לבשה לפני כשנה  (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

את המכנסיים כבר לבשה לפני כשנה (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

מור והקרדיגן של סבא. לוקחת בגדים ממקומות מפתיעים(צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור והקרדיגן של סבא. לוקחת בגדים ממקומות מפתיעים (צילום: אינסטגרם, morradmy)

השאירו תגובה