למרות הקור: קיילי ג'נר בשמלת קטנה ושקופה

אין סיכוי שקיילי ג'נר תאפשר לקור של פריז בסוף ינואר לשנות לה את התוכניות. קיילי, שהגיעה לעיר האורות לכבוד שבוע האופנה, נצפתה יוצאת ממסעדה בשמלת מיני הכוללת מחשוף מוצלב עם כיווצים בבד השקוף למחצה. החלק התחתון של השמלה חושף כי קיילי לובשת מתחת בגד גוף כדי לא להראות דברים שהיא לא הייתה רוצה

מאת  | ‏ 24 ינואר 2024

קיילי מחוץ למסעדה בפריז. העיקר משקפי שמש (צילום: גטי אימג'ס)

קיילי מחוץ למסעדה בפריז. העיקר משקפי שמש (צילום: גטי אימג'ס)

קיילי ג׳נר נמצאת בימים אלה בשבוע הקוטור בפריז, וזאת בוודאי הזדמנות מעולה להתאמן על צרפתית, שהיא אחת משפות האם של בן זוגה החצי-צרפתי טימותי שאלאמה.

למרות שהבויפרנד המפורסם לא היה איתה בעיר, קיילי נראתה מאושרת ומחויכת כשהיא יצאה מארוחת ערב במסעדה אמש, היישר אל תוך הפלאשים של מצלמות הפפראצי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner fanpage (@kylieisthatqueen)

הסגנון האופנתי של קיילי השתנה לא מעט לאחרונה, יש שאומרים שבזכות מערכת היחסים החדשה, שהרי שאלאמה הוא אייקון אופנה בעצמו. הסטייל האישי שלה התבגר והפך מתון יותר, אבל השמלה שצולמה בה אתמול מתאימה לגמרי לקיילי הישנה וגם לקיילי החדשה, מכיוון שהיא שילוב בין זוהר לסקס אפיל.

לא ידוע עדיין מה המותג מאחורי השמלה המצוינת הזאת, אבל לפי הגזרה ומותגים אחרים שקיילי לבשה לאחרונה, אפשר לנסות ולהמר – השמות בלנסיאגה, ספורטמקס או כריסטופר אסבר הם אלה שעלו לנו בראש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@kyliesbae)

החלק העליון של השמלה כולל מחשוף מוצלב עם כיווצים בבד השקוף למחצה, בעוד החלק התחתון חושף את העור שמתחת ומה שנראה כמו בגד גוף שהכוכבת לבשה מתחת לשמלה. מכיוון שמדובר בלוק מונוכרומטי שכולל גם גרביונים שחורים ונעליים שחורות, קשה להבחין בדיטייל נוסף – פרנזים קצרים בתחתית השמלה. היא הוסיפה משקפי שמש שחורים ותיק שחור קטן במיוחד, עם שיער אסוף במראה רטוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie fanpage (@kyliejportal)

תמונה
תמונה
תמונה

השאירו תגובה