בפוזה של מגן דוד: התמונות המפתיעות של גל גברעם

דווקא בימים מאתגרים אלה, גברעם רושמת גאווה מקצועית עם השער הבינלאומי הראשון שלה, למגזין Moevir. לטובת ההפקה היא גייסה צוות שכולו כחול-לבן, ובראשו המעצב והבסטי דרור קונטנטו, ושילבה כמה מחוות שלא מותירות ספק לגבי הזיקה הישראלית שלה

מאת  | ‏ 25 דצמבר 2023

גל גברעם

צילום: שי פרנקו

זו לא תקופה פורייה במיוחד להפקות אופנה גרנדיוזיות. ההשראה מעטה, הדאגה והכאב גדולים, אבל העין האנושית עדיין נותרת בחיפוש הטבעי שלה אחר יופי. גל גברעם מצליחה לרשום הישג מקצועי מרשים, כשהיא מככבת על שער חדש של מגזין Moevir, שמסמן גם את ההופעה הראשונה שלה על שער בינלאומי.

ההפקה כולה אפופה באווירה פטריוטית חזקה. גברעם בת ה-22 התעקשה על הפקה כחול לבן, ואכן- כל אנשי הצוות ישראלים, על המצלמה הופקד שי פרנקו, על הסטיילינג והבגדים דרור קונטנטו, על האיפור עדה לזורגן ועל התכשיטים המעצב גיל נויהאוס.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MOEVIR‎‏ (@‏‎moevir.paris‎‏)‎‏

מבט שני בתמונת השער מגלה עוד מחווה פטריוטית: הפוזה בה גל עומדת מול המצלמה, והשפיצים של כריות הכתפיים, יוצרים צורה של מגן דוד. מגני הדוד מככבים כמוטיב חוזר גם בתכשיטים של נויהאוס, כמו גם הכיתוב "חי".

מלבד שמלת השער הדרמטית בשחור, שמתייחדת בגזרת מחוך ומעין חזיית קולר מוצלבת, מופיעים בהפקה עוד עיצובים בשחור ובלבן של קונטנטו. כשגברעם נשאלת כיצד היא מבטאת את עצמה דרך אופנה, היא מודה שהיא לגמרי מהז'אנר ה'טומבוי'. "אני יותר בכיוון של קרמים, סבונים וסקין קר", היא מעידה, "אבל באיפור למדתי שהשילוב המנצח הוא של קונסילר סומק ומסקרה".

גל גברעם

צילום: שי פרנקו

גל גברעם

צילום: שי פרנקו

גל גברעם

צילום: שי פרנקו

גל גברעם

צילום: שי פרנקו

 

השאירו תגובה