בג'ינס מושלם שעולה פחות מ-200 שקלים: שירי מימון נראית בשיא

שירי מימון הופיעה אמש ב"כוכב הבא" כשהיא לובשת ג'ינס סופר מחמיא בגזרה גבוה ורחבה. לגי'ינס היא צירפה גולף שחור בייסיק אבל שידרגה את הלוק עם פנינים על הצוואר ועל הידיים וחגורה הורסת במותן. לפעמים כל מה שצריך זה ג'ינס טוב וסטיילינג מדויק

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2023

שירי מימון בכוכב הבא בג'ינס משגע (צילום מסך)

שירי מימון בכוכב הבא בג'ינס משגע (צילום מסך)

העונה הנוכחית של ״הכוכב הבא״ רק התחילה, ולכן אנחנו לא רוצות להקדים את המאוחר, אבל אפשר בינתיים, בזהירות, לקרוא לה ״עונת הג׳ינסים״. למה? כי בשני פרקים קיבלנו שני לוקים רצופים שההיילייט שלהם הוא ג׳ינס בגזרה מעולה, ומוכיחים שהפריט הנצחי הזה, שנחשב למאוד קז׳ואל, יכול לגמרי לקבל תפנית נוצצת עם הסטיילינג הנכון.

בפרק הקודם זאת הייתה רותם סלע, שלבשה ג׳ינס של סן לורן שרצינו להושיט יד אל תוך המסך ולגנוב לה. השבוע מדובר בשירי מיימון, שקיבלה הזדמנות לקום מאחורי שולחן פאנל השופטים בהופעה המוזיקלית שפתחה את הפרק, ולהראות לכולנו את הג׳ינס.

קוראים לזה אהבה. שירי בכוכב הבא (צילום מסך)

קוראים לזה אהבה. שירי בכוכב הבא (צילום מסך)

בניגוד למחירו של הסן לורן, את הג'ינס של מימון תוכלו להשיג יותר בקלות. מדובר בדגם הרחב של המותג הספרדי סטרדיווריוס ומחירו 199 שקלים בלבד. שתיהן הלכו על דגם רחב של ג'ינס, אבל בניגוד לרותם – הסטייליסטית מזל חסון בחרה עבור שירי בגזרה גבוהה, שהיא תמיד המועדפת עלינו.

לג׳ינס חסון צירפה את הפריט הכי אנדררייטד בעולם, אם תשאלו אותנו – חולצת גולף שחורה צמודה מברשקה, שתמיד מתייחסים אליה כפריט בסיס ולא כוכבת המלתחה, ומגיע לה קצת יותר קרדיט. ואז הגיעו האקססוריז, שבאמת היו אחראים על הפיכת הלוק הזה מנחמד למהמם – חגורה שחורה דקה עם אבזם כסוף ותכשיטי פנינים מרויאלטי שנענדו בערימות על הצוואר והידיים. לא היינו חושבות להעמיס כל כך הרבה פנינים בלוק אחד, אבל הסימטריה של שורות הפנינים של השרשרת והצמידים פשוט עבדה, בעיקר בגלל הניגוד בין התכשיט הקלאסי-אלגנטי לג׳ינס הנינוח והבלתי רשמי.

פשוט לוק מדויק (צילום מסך)

פשוט לוק מדויק (צילום מסך)

מה צריך יותר מג'ינס וגולף שחור? (צילום מסך)

מה צריך יותר מג'ינס וגולף שחור? (צילום מסך)

החגורה עם הצמידים והשרשרת - הכל בול (צילום מסך)

החגורה עם הצמידים והשרשרת – הכל בול (צילום מסך)

 ג'ינס שצריך שיהיה לנו (צילום מסך)

ג'ינס שצריך שיהיה לנו (צילום מסך)

השאירו תגובה