באמצע האירוע: פדיחת הלבוש המטורפת של כריסי טיגן

באמצע גאלה מרהיבה בלוס אנג'לס, כריסי טיגן הרגישה איך לאט לאט שמלת המיני השחורה עם השסע והפרחים התלת מימדיים בניחוחות אייטיז נקרעת לה מאחור מלמעלה עד למטה. בניגוד לנשים היסטריות אחרות, היא לא פרצה בבכי וגם לא ברחה מהמקום. היא בחרה לתעד את הבושות, לעלות לאינסטגרם ולצחוק על עצמה. מלכה

מאת  | ‏ 13 נובמבר 2023

כריסי טיגן. כמה אפשר לאהוב אישה? (צילום: גטי אימג'ס)

כריסי טיגן. כמה אפשר לאהוב אישה? (צילום: גטי אימג'ס)

ההרשתות החברתיות שינו את העולם כולו, כמובן, אבל אם אנחנו רוצות להיות ספציפיות – הן הפכו, בין השאר, את העולם הסודי של הסלבס לקצת פחות סודי. זוכרים, למשל, שפעם בכלל לא ידענו מה זה ספנקס? מותג המחטבים המצליח פרץ לתודעה כשהתברר שכל כוכבת הוליוודית על השטיח האדום לובשת מחטבים מתחת לשמלות – עובדה שקשה מאוד להאמין שפעם כלל לא הייתה במודעות של הציבור הרחב, ומי בכלל שמע בימים האלה על דבק דו צדדי?

התפוגגות המיסתורין הפכה את הסלבס ליותר אנושיות, וחלק מהתהליך הזה כולל גם התייחסות שונה לחלוטין לתקלות מלתחה למיניהן. אם פעם הן היו מקור לבושה וצלמי פפראצי הרוויחו הון מתמונות של מפורסמות שחשפו בטעות איבר כזה או אחר, היום אפילו קים קרדשיאן כבר משתפת בחדווה את העולם כולו כשנקרעת לה שמלה.

שמלה הורסת וכריסי פה עוד רגועה (צילום: גטי אימג'ס)

שמלה הורסת וכריסי פה עוד רגועה (צילום: גטי אימג'ס)

האחרונה לעשות זאת היא כריסי טיגן, שהגיעה לגאלה של הארגון baby2baby בלוס אנג׳לס בשמלה שחורה עם שסע ופרחים תלת מימדיים בניחוחות אייטיז. קודם כל, הרשו לנו להחמיא לשמלה. נכון, היא מוגזמת, אבל כך גם כריסי עצמה. ובכלל, כדאי מאוד לשים לב למותג שמאחוריה – Afffair, בבעלות המעצב האזרבייג׳ני רופאת איסמעיל. הוא הלביש ומלביש כוכבות ענק כמו ביונסה, אריאנה גרנדה וג׳ניפר לופז, והקמפיינים שלו בשנה האחרונה הם חגיגה מענגת של קאמפ וגלאם.

אבל למרות העיצוב המוצלח, השמלה לא שרדה את הלילה, והרוכסן שלה נפתח כולו מאחור – מהשכמות ועד חריץ הישבן. כריסי, שבחיים לא תפספס הזדמנות לצחוק על עצמה, שיתפה את מיליוני העוקבים שלה בתמונה של התקלה יחד עם הכיתוב ״oh lol״, שמסכם היטב את החוויה. לא נורא, היא הספיקה להרוויח מספיק תמונות הורסות של חלקה הקדמי של השמלה.

 עם החברות אוליביה ווילד וסלמה הייק (צילום: גטי אימג'ס)

עם החברות אוליביה ווילד וסלמה הייק (צילום: גטי אימג'ס)

רגע נחשף: השמלה קרועה  לחלוטין בכל חלקה האחורי רגע נחשף: השמלה קרועה (צילום: גטי אימג'ס) לחלוטין בכל חלקה האחורי

רגע נחשף: השמלה קרועה לחלוטין בכל חלקה האחורי רגע נחשף: השמלה קרועה (צילום: אינסטגרם)

שואו מאסט גו און  (צילום: גטי אימג'ס)

שואו מאסט גו און (צילום: גטי אימג'ס)

כריסי, את משהו (צילום: גטי אימג'ס)

כריסי, את משהו (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה