יכול להיות שקיילי ג'נר תחזיר את הטרנד המושמץ הזה?

המיליארדרית לבית קרדשיאן הגיעה לתמוך בחבר מזה כשנה (אם להאמין לדיווחים), טימות'י שאלאמה, שהנחה את התכנית השבועית של "סאטרדיי נייט לייב". היא לבשה טוטאל-לוק שחור, עם קריצה לסרט "גריז" וגם לשנות ה-2000

מאת  | ‏ 13 נובמבר 2023

קיילי ג'נר, טייץ, טוניקה

טוניקה מעל טייץ? יש לנו דה ז'ה וו (צילום: THE HAPA BLONDE/GC Images)

בשקט בשקט, כמעט בלי ששמנו לב, קיילי ג'נר וטימות'י שאלאמה עוד מעט סוגרים שנה של זוגיות. כלומר, אם מאמינים לשמועות לפיהן שהשניים יוצאים בסתר מאז שנפגשו לראשונה בינואר במהלך שבוע אופנת הקוטור בפריז. השמועות על הזוגיות החדשה והמפתיעה החלו לצוץ רק באפריל, ואחרי דיווחים שהרומן שלהם הוא קז'ואל והם לא מתראים הרבה נראה שהדברים הפכו רציניים יותר, והשניים הודיעו על כך לעולם כשהתמזמזו לעיני כל בהופעה של ביונסה בספטמבר האחרון.

השבוע קיבלנו עוד עדות לכך שהזוגיות הזאת ממשיכה ונעשית רצינית – קיילי הגיעה לתמוך בשאלאמה, שהנחה את התוכנית השבועית של "סאטרדיי נייט לייב", והתלוותה אליו לאפטר-פארטי המסורתי של הקאסט והצוות שמתקיים בכל שבת בלילה בניו יורק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliesbae)

לא ברור אם קיילי עשתה את הבחירה הזאת באופן מודע, אבל הלוק שיצא לה נראה כאילו הוא נלקח ישירות מהסרט "גריז", ספציפית מדמותה של סנדי אחרי המייקאובר. קיילי לובשת טייץ שחור מבריק ומעליו פריט ידוע לשמצה שהיה פופולרי במיוחד בשנות ה-2000 – טוניקה, בגזרה צמודה א-סימטרית שחושפת כתף אחת.

היא החליטה ללכת על מראה מונוכרומטי מוחלט, עם נעליים שחורות, תיק שחור ומשקפי שמש קטנים ושחורים, ואפילו לא העמיסה תכשיטים כדי לשמור על לוק נקי, אפל ועתידני, שמאוד מזכיר את תקופת בלנסיאגה של אחותה קים. אפשר רק לשמוח שהיא ויתרה על תסרוקת התלתלים של סנדי מאותה הסצנה ב"גריז".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliesbae)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@typichalamet)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliejennermidia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Storm (@kyliejreal)

השאירו תגובה

 

  • היא פשוט מעתיקה את כל מה שקים עושה ולובשת וזה ממש מביך.

    מאת: הלומה |‏ 13 בנובמבר 2023 | 13:37