מנהל הקריאייטיב של מוסקינו מת במפתיע בגיל 46

אחרי שנים רבות שדויד רן היה המעצב הראשי של בגדי הנשים בגוצ'י וחברו הקרוב של אלסנדרו מיקלה, הוא עבר להיות המנהל הקריאייטיב של בית האופנה מוסקינו. 9 ימים בלבד אחרי שהתחיל את תפקידו החדש, נפטר רן ממחלה פתאומית. "אנחנו נותרים עם האחריות להמשיך את החזון של הדמיון והיצירתיות שלו", ספד לו ממסימו פרטי, מנכ״ל חברת האם של מוסקינו

מאת  | ‏ 12 נובמבר 2023

דויד רן. בן 46 במותו (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

דויד רן. בן 46 במותו (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

עולם האופנה איבד במהלך השנים האחרונות שורה ארוכה של מעצבים ומעצבות, ביניהם קרל לגרפלד, וירג׳יל אבלו, אלבר אלבז, ויויאן ווסטווד, טיירי מוגלר ואיסי מיאקי.

למרבה הצער, לרשימה הארוכה הזאת הצטרף מעצב נוסף, דויד רן, שהלך לעולמו בגיל צעיר ובתזמון מפתיע – 9 ימים בלבד לאחר שהחל את תפקידו החדש. רן היה בן 46 במותו, ונסיבות המוות שלו עדיין לא ידועות לציבור הרחב. בהודעות הרשמיות לתקשורת נכתב כי הוא מת מ״מחלה פתאומית״, ובערך הוויקיפדיה שלו מצוין כי מדובר בהתקף לב, אבל אין לכך אימות רשמי עדיין.

שנים עיצב את כל בגדי הנשים של גוצ'י  (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

שנים עיצב את כל בגדי הנשים של גוצ'י (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

מה שבטוח, אכן היה מדובר במוות פתאומי. רן, שעבד עד לא מזמן בבית האופנה גוצ׳י כראש מחלקת בגדי הנשים תחת חברו הקרוב אלסנדרו מיקלה, התמנה לאחרונה לתפקיד בכיר חדש ומרגש – הוא נבחר על ידי מוסקינו להוביל את בית האופנה כמנהל הקריאייטיבי, וב-1 בנובמבר נכנס לנעליו הגדולות של ג׳רמי סקוט, שעמד בראש המותג במשך עשור.

המינוי הזה הגיע גם כתבות בתקשורת. רן היה האחרון בשורה ארוכה של מינויים לתפקידי מנהלים קריאייטיביים שכללו גברים לבנים בלבד, במיוחד במותגים שתחת קבוצת קרינג, ומגזיני אופנה רבים העלו כתבות שעסקו בחוסר הגיוון הזה.

מעצב מוכשר כל כך (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

מעצב מוכשר כל כך (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

בחשבון האינסטגרם הרשמי של מוסקינו הודיעו על מותו של המעצב עם ציטוט ממסימו פרטי, מנכ״ל חברת האם של מוסקינו, שרמז שעוד נראה בעתיד משהו מהחזון העיצובי שהיה לרן עבור מוסקינו. ״אין מילים לתאר את הכאב שאנחנו חווים ברגע הדרמטי הזה״, הוא כתב. ״דויד הצטרף אלינו רק לפני כמה ימים, כשמחלה פתאומית לקחה אותו מאיתנו מוקדם מדי. אנחנו עדיין לא מאמינים שזה קרה. עבדנו עם דויד על פרויקט שאפתני, באווירה של התרגשות ואופטימיות לגבי העתיד. למרות שהוא היה איתנו זמן קצר מאוד, דויד הספיק להפוך באופן מיידי לאהוב ומכובד. היום אנחנו נותרים עם האחריות להמשיך את החזון של הדמיון והיצירתיות שלו״.

עם הבוס וחברו הקרוב אלסנדרו מיקלה (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

עם הבוס וחברו הקרוב אלסנדרו מיקלה (צילום: אינסטגרם Davide Renne)

השאירו תגובה