תחרה שקופה, שסע וחזייה: ג'יי לו גנבה לכולן את ההצגה

מעטות הנשים שמסוגלות ללבוש שילוב כזה של אלמנטים ועדיין לזהור באלנגטיות, ומעטות אף יותר הנשים שנוכחותן יכולה להאפיל על זו של קים קרדשיאן בשמלת נפש. ג'ניפר לופז בת ה-54 עשתה את שני הדברים האלה בקלילות אופיינית אתמול

מאת  | ‏ 6 נובמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jennifer Lopez‎‏ (@‏‎jlo‎‏)‎‏

זה מאוד לא מובן מאליו להגיע לאירוע שטיח אדום שגם קים קרדשיאן מגיעה אליו, ועדיין לככב בשקופית הראשונה של כל אלבומי התמונות האינסטגרמיים שאתרי הרכילו מעלים משם. יש מעט כוכבות שמסוגלות לקטוף את ההישג הזה בקלילות, וג'ניפר לופז היא כנראה הבולטת שבהן.

עוד אתגר שהיא בין הבודדות שמסוגלות לעמוד בו, הוא ללבוש שמלה שכוללת גם תחרה שקופה, גם שסע נדיב וגם חזיית סאטן – ואיכשהו לעשות את זה בשיא האלגנטיות. זה מה שקרה אתמול כשג'יי לו הגיעה עם בן אפלק לגאלת האמנות והקולנוע של מוזיאון לוס אנג'לס.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

לופז בת ה-54 התכתבה עם קמפיין ההלבשה התחתונה המגה לוהט שלה ל- Intimissimi, ולבשה את היצירה הסקסית של גוצ'י בשילוב שרשרת כבדה עם תליון אבן אדומה, לגלאם מקסימלי. 

כאמור, היא לא הייתה האייליסטית היחידה שם: קים קיי זהרה בשמלת נשף ורודה של בלנסיאגה, סלמה הייק, ג'סיקה צ'סטיין וג'וליה גארנר נצנצנו בלוקים מטאליים ומתוכשטים, ופדרו פסקל השווה והעלה את מוטיב ההלבשה התחתונה – והלך על משהו שהוא בין חליפה מחויטת לפיג'מה מפנקת. רק לו מותר (אוקי, גם לאנדרו גרפילד שלבש את אותו לוק בבורדו). 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

השאירו תגובה