זה אמיתי: החולצה של קושמרו מתפוצצת ברשת

סטודיו בוטלג מתמחה בטי-שירטים עם אייקונים שמדברים אל הלב. לא לקח לו הרבה זמן לזהות את הגיבורים של מלחמת "חרבות ברזל" ותוך כדי כך גם להירתם למען תושבי עוטף עזה. "רציתי להעלות חיות וקצת ארומה של שגרה"

מאת  | ‏ 16 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bootleg Boutique (@bootlegits)

בוטלג הוא סטודיו ישראלי שהצליח ליצור שפה ייחודית משלו. הוא מזוהה בעיקר עם חולצות הטי המודפסות שלו, שמשלבות בין אייקונים עכשוויים לאסתטיקה של שנות ה-2000, ונותנות לסלבס בינלאומיים פרשנות מקומית שאי אפשר לא להתאהב בה.

עומר בית הלחמי, שעומד מאחורי המותג, זיהה במהירות את הסמלים שמלחמת "חרבות ברזל" כבר הספיקה לייצר. הגיבורים שהגיעו ללב של כולנו, שהיו בשטח מהרגעים הראשונים למרות הסכנה והביאו אלינו את כל המידע גם כשהכאוס, אי הוודאות והאימה שלטו – העיתונאים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bootleg Boutique (@bootlegits)

בתגובה מהירה למצב יצרו בסטודיו, בשיתוף עם דיאן שוורץ, חולצות עם הדפסים של כתבי N12 דני קושמרו ותמיר סטיינמן. דגם אחד כולל קולאז' של הצמד מעמדות השידור בדרום, והשני תמונה יחידה של השניים על רקע לבן. על חולצה נוספת מתנוססת תמונתה של עוד גיבורה לאומית – רחל מאופקים, כשלצידה כוס קפה ועוגיות. מחירן נע בין 199-229 שקלים, כשכל הרווחים ייתרמו לשיקום והפקת אירועי תרבות עבור תושבי עוטף עזה.

"מנוסים ממני עוד יגידו מספיק דברים חכמים על הימים האחרונים שעברו עלינו כאומה. נחשפנו לזוועות שלא דמיינו שנראה בצבע, בטח שלא בשידור ישיר ובטח שלא לאחים ואחיות שלנו", כתב בית הלחמי בחשבון האינסטגרם של המותג. "לא אמליץ לאף אחד במה לצפות, את מי להאשים, או במה להתעסק כרגע. בכל זאת, אנחנו במלחמה הכי נוראה ואובדן האמון הגדול ביותר שחווינו כיהודים, אי פעם בהיסטוריה. נסו לזכור שכל תגובה היא לגיטימית. אני מקווה שהפוסט הזה מוצא את כולם/ן במקום בטוח, מעלה חיוך וקצת ארומה של שגרה, עד כמה שאפשר. שמרו על עצמכם/ן, אני מתחנן. עם ישראל חי".

חרבות ברזל, בוטלג, תמיר סטיינמן, דני קושמרו

גיבורים לאומיים (צילום: אינסטגרם, boolegits)

השאירו תגובה