מרגש: מעצבים ישראלים למען כלות שנפגעו מהמצב

אחרי כמה ימים של חרדה, מעצבת התכשיטים נועם אלעזר (Odd Pearls) הבינה מה הדרך שלה לתת יד בתקופה הקשה. היא חברה אל שמרית בן יעקב (Mishimono) ויחד הן גייסו מותגים רבים ויצרו מארזים ובהם בגדי התארגנות, נעליים, תכשיטים וגם שמלות במטרה לשמח כלות שחתונתן נדחתה

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISHIMONO (@mishi.mono)

הימים האחרונים הכניסו את ישראל לסחרור של עצב, פחד וחוסר ידיעה. בתוך החושך הזה, אפשר לשאוב קצת אופטימיות מהאנשים שמתגייסים לעזור לאחרים ולאחות את השברים – כל אחד בתחומו וביכולתו.

נועם אלעזר היא הבעלים של מותג התכשיטים Odd Pearls. בתור צורפת ומעצבת תכשיטים, היא הבינה מהר מאוד היכן היא יכולה לתת יד – ויחד עם החברה והקולגה שמרית בן יעקב (Mishmono) היא הרימה פרויקט שמטרתו לשמח כלות שחתונתן נפגעה לאור במצב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Odd pearls (@odd____pearls)

"אחרי כמה ימים של חרדה הרגשתי שאני חייבת להניע דברים, וחשבתי על זוגות בדרום ובעוטף שכל עולמם חרב עליהם. עם כל חוסר הוודאות והכאב רציתי לתת להן סיבה קטנה לחייך, ולדעת שגם אם זה יהיה בעתיד – הן יוכלו להתארגן בשמחה לחתונה שלהן", מספרת נועם.

אלעזר ובן יעקב החליטו ליצור "אריזות חתונה" עבור אותן כלות, וקראו למעצבים נוספים ולמותגי איפור וביוטי להצטרף אליהן ולתרום בגדי התארגנות, שמלות כלה, תכשיטים, נעליים ומוצרי טיפוח.

חתונה, כלות, חרבות ברזל, מלחמה

פריטים להתארגנות ולאירוע (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

ההתגייסות הייתה מדהימה, ועד כה משתתפים במיזם מעל 20 מותגים וביניהם נורת'רן סטאר, VAS, ויוי בלאיש, דרורו קונטנטו, Souvenir Studio, קים פרץ ואחרים, לצד נשים שתורמות את שמלות הכלה והאקססוריז שלהן.

חלק מהמותגים הללו נלחמים להתקיים גם בשגרה, אבל אלעזר מסבירה את הנכונות לתרום ולתת דווקא עכשיו: "רוב המדינה לא עובדת ויש חוסר ודאות מטורף, אז כל אחת עושה ותורמת כפי יכולתה. ההפסדים לחלוטין שם – אבל כרגע הראש עוד לא עסוק בלעכל את הדבר הזה. אנחנו בתקווה שכל המצב יעבור ונחזור לחיים רגילים, שנוכל לעשות אופנה ואת מה שאנחנו אוהבים".

כלות ומותגים שמעוניינים לקחת חלק בפרויקט מוזמנים לפנות לנועם בחשבון האינסטגרם או במייל: Oddpearls@gmail.com

חתונה, כלות, חרבות ברזל, מלחמה

היענות גדולה (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

חתונה, כלות, חרבות ברזל, מלחמה

למען הכלות שנפגעו (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

מארזים מותאמים (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

מארזים מותאמים (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

מרגש (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

מרגש (צילום: באדיבות נועם אלעזר)

 

השאירו תגובה