"איזה רעיון נוראי!": הסרטון הוויראלי של מותג העל מטריד את הרשת

זה כל כך פשוט וכל כך משונה, עד שבאמת אי אפשר להישאר אדישים לסרטון בן שבע השניות שנועד, משום מה, לפרסם את התיק החדש של מארק ג'ייקובס. מכעיס? עצוב? מצחיק? מרגש? כל הרגשות שם

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Marc Jacobs‎‏ (@‏‎marcjacobs‎‏)‎‏

זה דימוי כל כך פשוט ונקי: אישה צעירה על עקבי פלטפורמה גבוהים מתגלגלת במורד מדרגות אבן, קמה וממשיכה ללכת. סרטון הפרסומת החדש של מארק ג'ייקובס נמשך שניות בודדות, מלווה בכיתוב היבש "תיק השק בגודל XL", ועומד כרגע על 2.3 מיליון צפיות, פחות מיממה אחרי שעלה (אל תפספסו את הסאונד).

קשה לומר אם זו האווירה הנוכחית הנוראית ששוררת בפיד שלנו וזולגת גם לזה העולמי, המורכבת מאינספור תיעודים של אלימות וכאב – אבל משהו בסרטון הזה מפעיל אנשים באופן שמסרב להסתכם רק בממים ותיוגי "זוט אני". 

יש כמה דרכים להסתכל על זה: כקונספט מיותר וכמעט פוגעני, כאקט שיווקי אבסורדי אך משעשע ואולי כדימוי נוגע ומעורר הזדהות – בין אם בשל ההתרסקות עצמה, ההתאוששות המהירה או גם וגם.

אלפי התגובות בחשבון המותג נעות על המנעד הזה, עם אמירות כמו: "זו אמורה להיות פרסומת? איזו בחורה מסכנה", "מצחיק בעיניך לראות אנשים שנופלים במדרגות?! איזה רעיון נורא!", "אני מקווה ששילמו לה מספיק בשביל זה", "זה מסכם את שנת 2023 שלי", וכמובן הרבה "וואט דה פאק". הסטייליסט והצלם הישראלי טום רוזיליו כתב: "תודה לך על הפוסט החשוב הזה! אני בטוח שזה יותר חשוב מהזוועות שקורות בישראל!!!". מעניין אם למישהו מתחשק עכשיו לקנות את התיק (4,586 שקלים).

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Romy‎‏ (@‏‎romy_talks_fashion‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה