"למה היא תמיד עושה את זה לשרוולים?": המגיבים עלו על הטריק של מייגן

הדוכסית לשעבר הצטלמה לסרטון עבור ארגון שתומך במשפחות חיילים אמריקאיים, ולבשה את מה שכבר ידוע שהיא אחת החולצות האהובות עליה, בשילוב חצאית מוצלחת. המגיבים התעכבו על האופן שבו היא בוחרת לקפל את השרוולים, ואחת מהם הייתה חדת אבחנה במיוחד

מאת  | ‏ 12 אוקטובר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎harryandmeghan ‏ (@‏‎princeharry_duchessmeghan‎‏)‎‏

אם מישהו אי פעם יעצור אותנו ברחוב ויבקש מאיתנו לתאר את הסטייל של מייגן מרקל בשתי מילים (סיטואציה סבירה לחלוטין), יש לנו תשובה מוכנה מראש – חולצה מכופתרת. מייגן אוהבת חולצות מכופתרות כמו שקייט אוהבת שמלות מנוקדות, והיא אפילו לבשה אחת כזאת ביציאה הפומבית הראשונה שלה אי פעם עם הארי: חולצה לבנה מכופתרת ששולבה עם מכנסי ג׳ינס – עוד פריט שהדוכסית לשעבר אוהבת מאוד.

אתמול, בצילומי סרטון עבור ארגון שתומך במשפחות חיילים אמריקאים, היא חזרה לאחת החולצות המכופתרות האהובות עליה בארון. החולצה מדגם "קפרי" עם הדפס הפסים נמצאת אצל מייגן שנים, והיא צולמה איתה כבר ב-2018.

 

בזמנו היא צירפה לה מכנסיים לבנים, אבל הפעם הלכה על כיוון סטיילינג שונה ושילבה אותה עם חצאית מידי שחורה של לאפאייט 148 ניו יורק.

ברשתות החברתיות, המגיבים מצאו פרט מעניין להתמקד בו – האופן שבו מייגן קיפלה את שרוולי החולצה, כשהקצוות שלהם מבצבצים כלפי מעלה. "למה היא תמיד עושה את זה לשרוולים?", כתבה אחת המגיבות, ואחרת הוסיפה: "קיפול השרוולים משנמך את הלוק". אבל עוקבת חדת אבחנה הזכירה לכולם בדיוק מאיפה הגיעה טכניקת קיפול השרוולים הזאת – זאת השיטה שקרויה על שמה של ג׳נה ליונס, היום כוכבת "עקרות בית אמיתיות ניו יורק" ובעבר הנשיאה והמנהלת הקריאייטיבית של הרשת המצליחה ג׳יי קרו, שם הפכה את שיטת הקיפול הזאת לפופולרית.

השאירו תגובה

 

  • את מי היא מעניינת? היא גם לא דוכסית
    סתם קופה מאפריקה שעושה בלאגן
    פני קוף

    מאת: רונית |‏ 13 באוקטובר 2023 | 16:28