ג'ניפר לופז באאוטפיט שממש לא ציפינו ממנה

אחת הנשים היפות בעולם, ג'ניפר לופז, נוהגת לרוב ללבוש שמלות קצרות ומחשופים נאים, אבל נצפתה ברחובות בוורלי הילס באוברול ג'ינס גדול, נעלי טימברלנד וגולגול – לא הלוק שאנחנו רגילים אליו. יכול להיות שהיא עדיין ג׳ני מהבלוק, אבל ג׳ני מהבלוק מסתובבת עכשיו עם תיק בירקין

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2023

ג'ניפר לופז והאוברול שמאד מפתיע שלה (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר לופז והאוברול שמאד מפתיע שלה (צילום: גטי אימג'ס)

ג׳ניפר לופז היא אישה שהסקס-אפיל שלה לא מוטל בספק. תאהבו אותה או תהיו אדישים כלפיה – לא תוכלו להכחיש שמדובר באישה שעמדה בראש התור כשאלוהים חילקה לנו את הסקסיות. ובמקרה של לופז, לא מדובר בסקסיות מסוג הסתם-זרקתי-על-עצמי-משהו – האישה יודעת להשקיע בגלאם, היא חברה טובה של מחשופים ונהנית להשוויץ בגזרה השרירית שהיא עומלת עליה מדי יום.

אבל אפילו האישה הסקסית בתבל יכולה לקחת יום חופש ולהחליף לבגדים נוחים יותר, בעיקר אם היא בדרכה ליום עבודה שלא דורש הופעה על במה.

כמו מוסנניק אבל עם בירקין (צילום: גטי אימג'ס)

כמו מוסנניק אבל עם בירקין (צילום: גטי אימג'ס)

ככה בדיוק לופז נתפסה אתמול בעדשות הפפראצי, בלוק שהיינו מצפות יותר למצוא על קייטי הולמס ברחובות מנהטן מאשר על ג׳יי לו ברחובות הוליווד.

אוברול הדנים הרחב שלה שייך למותג R13, ולופז בחרה ללכת עד הסוף עם הנוחות ולא להוסיף לו חגורה, אלא להשאיר את המותניים רחבים ושמוטים. היא גם הוסיפה מגפי טימברלנד וגולגול, ובכל זאת – לא היו חסרים רמזים שלא מדובר במכונאית סקסית, אלא באחת הכוכבות הגדולות בעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlosgolden)

יכול להיות שהיא עדיין ג׳ני מהבלוק, אבל ג׳ני מהבלוק מסתובבת עכשיו עם תיק בירקין הוא אמנם חום ועשוי זמש, כך שהוא כמעט ונעלם לצד האוברול והמגפיים, אבל אל תטעו – זהו עדיין התיק היקר בעולם שלופז נושאת בידה. חוץ ממנו, גם משקפי השמש הקולים ועגילי החישוק הקטנים חושפים שמדובר בלוק שהושקעה בו מחשבה ולא סתם נזרק עליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה