טומי הילפיגר הביע תמיכה בישראל – וחטף ביקורות

בתגובה למלחמה ולמראות הקשים מהארץ, מעצב העל האמריקאי העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט ובו תמונה של דגל ישראל. גולשים רבים הודו לו, אבל היה גם מי שחשב אחרת: "תגיד להם שיחזרו לפולין ויחזירו לנו את האדמה". מעניין מה לג'יג'י חדיד יהיה להגיד

מאת  | ‏ 9 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@thomasjhilfiger)

התמונות והסיפורים הקשים מישראל ממשיכים לזעזע את העולם, ורבים מעבר לים מביעים תמיכה ומסייעים במאמצי ההסברה. בין אם מדובר באנשים פרטיים או בבעלי השפעה, כל נקיטת עמדה כזו היא מבורכת.

אמש מעצב העל טומי הילפיגר העלה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו פוסט הזדהות כזה. הוא לא הרחיב במילים, אבל סיפק הצהרה ברורה באמצעות תמונה של דגל ישראל. התגובות משני הצדדים כמובן לא איחרו לבוא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@thomasjhilfiger)

ישראלים רבים הביעו הערכה והודו למעצב האמריקאי. אחרים, לעומת זאת, ביקרו אותו והביעו זעם. "אין דבר כזה ישראל, שחררו את פלסטין", כתב אחד הגולשים. "תגיד להם שיחזרו לפולין ויחזירו לנו את האדמה והבתים", הציעה אחרת, ועוד גולש אמר "הישראלים מבצעים טיהור אתני בפלסטינים וכל העולם מעלים עין חוץ מבלה חדיד".

בהקשר הזה, הילפיגר הוא חבר קרוב של אחותה של בלה – ג'יג'י חדיד. הדוגמנית ההולנדית-פלסטינית דגמנה עבורו במשך שנים ואף השיקה קולקציות משותפות עם המותג. בעבר היא סיפרה שבתחילת הקריירה שלה היה טומי בין המעצבים הראשונים שנתנו לה הזדמנות, ושהעבודה איתו הייתה מהחוויות המשמעותיות בחייה. יהיה מעניין לראות אם ההתפתחויות הנוכחיות ישפיעו על מערכת היחסים האישית והמקצועית בין השניים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

השאירו תגובה

 

  • אין מדינה כזו פלסטין ומעולם לא היה כיבוש. ישראל מדינה משוחררת חופְשיה ודמוקרטית

    מאת: מאיה |‏ 12 באוקטובר 2023 | 01:21
  • זאת בדיוק הבעיה… אנחנו נותנים הזדמנויות ובסוף הם מתהפכים עלינו כמו ג'וקים

    מאת: אור |‏ 10 באוקטובר 2023 | 09:11