"כל התחת שלי בחוץ!": קים חושפת פדיחה רצינית

הפרק החדש בתכנית הריאליטי המשפחתית חושף רגע שבזמן אמת נעלם לחלוטין מעין הציבור: מסתבר שמתישהו השנה, כשהיא משתתפת בכנס כלכלי כאשת עסקים רצינית שהקימה קרן השקעות, קים קרדשיאן ישבה שם כשישבנה חשוף לאחר שהמכנסיים שלה נקרעו. "מתתי מבפנים", היא אומרת

מאת  | ‏ 5 אוקטובר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

מכיוון שהקרדשיאנס מתעדות כמעט כל רגע בחיים שלהן – ועיתונות הרכילות מתעדת את השאר – לפעמים תוכנית הריאליטי שלהן מרגישה מיותרת. העונות שלה עולות כחצי שנה לאחר ההתרחשויות במציאות, ולכן למי שעוקבים אחר המשפחה הסוערת ביומיום, פרקי הריאליטי לא מחדשים המון, אלא רק מספקים הצצה נוספת לתחושות מאחורי הקלעים.

אבל מדי פעם, הקרדשיאנס מצליחות לשמור פרטים קטנים בסוד ולחשוף אותם רק בטסטות מול מצלמות הריאליטי, והשבוע קיבלנו רגע כזה – עם תאונת מלתחה של קים שנחשפה לראשונה.

קים קרדשיאן

"כל התחת שלי בחוץ" (צילום: מתוך hulu)

אז בסדר, זאת לא תאונת המלתחה הראשונה וגם לא השנייה של קים, אבל אם בעבר נקרעה לה שמלה במסיבה או נחשפו המחטבים שלה על השטיח האדום, הפעם היה מדובר באירוע מעונב מהרגיל. בפברואר האחרון, קים הגיעה לדבר בכנס כלכלי על העסק החדש שהקימה – קרן השקעות פרטית. היא לבשה מכנסי לטקס צמודים שחורים עם טופ סטרפלס קטן תואם, ומעליהם בלייזר שחור עם כפתור בצורת פרח שהגיע כמעט עד הברכיים של קים, וטוב שכך.

הבלייזר הארוך לא רק הגן עליה מהמזגן, אלא הצליח להסתיר את הפדיחה שהיא חשפה השבוע בריאליטי – מתברר שהמכנסיים של קים נקרעו לחלוטין, ובמהלך השיחה הכלכלית הרצינית היא ישבה על הבמה כשהישבן שלה חשוף לחלוטין. "כל התחת שלי היה בחוץ. מתתי מבפנים", היא אמרה כשסיפרה על התקלה מול המצלמות, אבל בכל זאת נראתה מחויכת – כי היא הצליחה להסתיר לחלוטין את התאונה הזאת. היינו מקוות שזה ילמד את קים לחדול מהרגלה ללבוש לטקס, שהוא הבד הכי לא ידידותי שהמציאה תעשיית האופנה, אבל יש לנו תחושה ששום דבר לא ימנע ממנה להמשיך להידחס ללוקים מהסוג הזה. העיקר שתמיד יהיה איזה בלייזר בסביבה.

"מתתי מבפנים" (צילום: מתוך hulu)

"מתתי מבפנים" (צילום: מתוך hulu)

קים קרדשיאן

קורעת (צילום: מתוך hulu)

השאירו תגובה