התאהבנו: מלי לוי בשמלת לבנה מושלמת

מלי לוי הנחתה השבוע אירוע פרטי רגע לפני החג ובחרה בקלישאה - שמלה לבנה. אבל איך אומרים? קלישאות הופכות לכאלה בגלל שהן נכונות, ומה נכון יותר מללבוש לבן בחג? עפנו על השמלה והתאהבנו במותג שלה

מאת  | ‏ 12 ספטמבר 2023

מלי לוי בשמלה לבנה (צילום: אינסטגרם malilevi)

מלי לוי בשמלה לבנה (צילום: אינסטגרם malilevi)

ערב ראש השנה אמנם מתקרב בצעדי ענק, אבל למי יש זמן לבחור אאוטפיט למאורע כשכולנו נמצאים בשיא הסטרס של עבודה שצריך להספיק לפני תקופת החגים? מזל שיש את האינסטגרם כדי לשאוב השראה ולהיזכר שלפעמים, הבחירה המתבקשת היא גם המוצלחת והקלה ביותר. קחו לדוגמה את מלי לוי, שהנחתה אירוע פרטי רגע לפני החג ובחרה בקלישאה – שמלה לבנה. אבל איך אומרים? קלישאות הופכות לכאלה בגלל שהן נכונות, ומה נכון יותר מללבוש לבן בחג?

הבחירה בלבן היא לא הדבר היחיד החכם שמלי עשתה. היא גם בחרה באופציה מתחשבת בסביבה ובארנק, והלכה על פריט של דרס קוד ביי רומי, מותג שמציע פריטי מעצבים איכותיים להשכרה, ובכך שומר על המחירים נגישים ומאפשר לנשים רבות ליהנות מאותו הפריט, במקום שיתייבש בארון ויחכה חודשים לאירוע הבא.

גיזרה סופר מחמיאה  (צילום: אינסטגרם malilevi)

גיזרה סופר מחמיאה (צילום: אינסטגרם malilevi)

השמלה של מלי משלבת בין גזרה מחויטת בהשראת בלייזר לבד רך ונשפך, שיוצר ניגוד מעניין בין גברי לנשי, עם מחשוף עמוק וחגורת קשירה דקיקה. הדיטייל האהוב עלינו הם השרוולים, שהם מעט ארוכים מהרגיל ועם מכפלת גבוהה – טאץ׳ קטן ולכאורה שולי, אבל מהסוג שגורם לבגד להרגיש יוקרתי.

כדאי להכיר את המותג שמאחורי השמלה – Orseund Iris הוקם בברוקלין על ידי המעצבת הצעירה לנה ג׳ונסון, והפך לוויראלי כשלבשו אותו סלבריטאיות עם כוח סושיאל בלתי מבוטל – אמילי רטאייקאוסקי, בלה חדיד וקיילי ג׳נר. המודל העסקי של המותג בועט בלוח השנה האינטנסיבי של עולם האופנה ומתעלם לחלוטין מהמונח ״עונות״. ג׳ונסון אמנם בהחלט משלבת טרנדים עונתיים בבגדים, אבל שומרת על פלטת גוונים ניטרלית ותפירה משובחת, כדי שהפריטים שלה יוכלו להיות על-זמניים, גם אם הם לא נופלים לחלוטין תחת ההגדרה של קלאסיים.

היא מושלמת לחג אבל ממש לא רק  (צילום: אינסטגרם malilevi)

היא מושלמת לחג אבל ממש לא רק (צילום: אינסטגרם malilevi)

גם בהתארגנות היא בחרה בלבן (צילום: אינסטגרם malilevi)

גם בהתארגנות היא בחרה בלבן (צילום: אינסטגרם malilevi)

תכלס אין כמו גופיית סבא לבנה (צילום: אינסטגרם malilevi)

תכלס אין כמו גופיית סבא לבנה (צילום: אינסטגרם malilevi)

השאירו תגובה