יעל שלביה לא משאירה מקום לספק: זו השמלה האהובה על הסלבס

אחרי נועם בוהדנה, ניבר מדר ואפילו הדוגמנית האמריקאית לורי הארווי, הגיע תורה של יעל שלביה להוכיח ששני שמר יודעת לעצב יותר מבגדי ים. שמלת מחשוף הטבעות שלה, עם הסקס-אפיל הגלאמי והאלגנטי שנוטף ממנה, היא הלהיט המובהק של העונה

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

שני שמר כבר הותירה חותם משמעותי בעולם עיצוב בגדי הים המקומי. בשנים האחרונות, לא מעט בזכות ההצלחה המסחררת של בננהוט, תעשיית בגדי הים המקומית השתכללה והתרחבה, והיום כבר כמעט ולא צריך לפזול לחו"ל כדי למצוא את בגד הים המושלם.

אבל שמר, ויסלחו לנו כל שאר המותגים הבאמת מוצלחים, לקחה את התחום למקום אחר לגמרי. בעידן שבו הסקס-אפיל הוא הטרנד המוביל, שני שמר נצמדה לאלגנטיות וניחוחות של חופשות אירופאיות מתוחכמות. העיצובים שלה קורצים לתחילת-אמצע המאה הקודמת, בחירת הגוונים שלה תמיד נכונה אבל לא טרנדית מדי וההדפסים שלה אולי לפעמים מתבקשים – אבל נעשים בהקפדה שמשדרת יוקרה.

יעל שלביה

צילום: אינסטגרם, yaelshelbia

 

אחרי שהיא כבר הוכתרה כמלכת בגדי הים, שמר משתלטת לאט לאט על מלתחת הריזורט עם פריטי רדי-טו-וור משגעים לא פחות. לצד החשודים המיידיים כמו שמלות גלביה, חצאיות פריאו וסטים של חולצות מכופתרות ומכנסיים קלילים, יש גם שמלה צמודה ורותחת אחת שהסלבס אוהבות במיוחד.

שמלת לילי היא שמלת סטרפלס צמודה מלייקרה, עם שלוש טבעות במרכז החזה והבטן שמחברות בין קצוות בד ויוצרות מחשוף קאט-אאוט א-סימטרי. האחרונה ללבוש אותה היא יעל שלביה, שנראית מדהים בצילומים במונקו בשמלה בגוון סגול לילך. לפני כשבועיים לבשה אותה ניבר מדר בחופשה באיטליה בגרסת ורוד עתיק שנקרא באתר של המעצבת ״קרם קפה״, ועוד לפניהן לבשה אותה נועם בוהדנה, וגם  האמריקאית לורי הארווי שהלכה על הגרסה השחורה והסקסית במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nibar Madar (@nibarmadar)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noam Bohadana (@noam_bohadana)

השאירו תגובה