אנחנו בהלם: סנדי בר עם חצאית המיני המסוכנת בעולם

בחצאית מיני עם מחשופי קאט אאוט בצדי המותניים ורצועות דקיקות שאחת מהן מגיעה עד לצוואר - סנדי בר, פעם נערת מילקי והיום אימא רותחת ביותר בת 47, מראה לנו שלגיל אין שום עניין ומוכיחה שגם היום היא אחת הנשים הלוהטות ביותר בסביבה. התעלפנו

מאת  | ‏ 7 ספטמבר 2023

סנדי בר. את בטוחה שאת אדם אמיתי ולא וונדרוומן? (צילום: תום רזיליו)

סנדי בר. את בטוחה שאת אדם אמיתי ולא וונדרוומן? (צילום: תום רזיליו)

אם בשלב הזה עדיין לא שמעתם את השם גרייס לינג, אנחנו בהחלט לא נעשה לכם שיימינג, אבל כן נשלח אתכם לרוץ בדחיפות לרשת החברתית הקרובה לביתכם ולהעיף מבט על העיצובים שלה. הם אמנם לא הדברים הכי לבישים בסביבה ומצריכים הרבה ביטחון עצמי (וגם אירוע הולם ללבוש אותם), אבל אין ספק שהרעש שהמעצבת עושה בעולם האופנה מוצדק, כשהיא מצליחה לשלב בעיצובים שלה אדג׳ מפוסל עם אלמנטים על זמניים.

מי שהעלתה את לינג לרמות פרסום שהיא לא הכירה לפני כן הייתה ג׳יי לו, שלבשה פעמיים את אותו סט חצאית וטופ של המעצבת, פעם בשחור ופעם בלבן. את אותו הסט (כמעט) לובשת עכשיו סנדי בר, בסשן צילומים שמזכיר – לא ששכחנו – שהיא אחת הנשים הלוהטות בסביבה.

בגיל 47 נראית יותר טוב ממה שנראתה אי פעם (צילום: תום רזיליו)

בגיל 47 נראית יותר טוב ממה שנראתה אי פעם (צילום: תום רזיליו)

מאחורי הסטיילינג עומד, כרגיל, תום רוזיליו, שגם תפס את סנדי בעדשת המצלמה שלו. הוא בחר עבורה שלושה פריטים של גרייס לינג מרויה עיצובים, והוסיף תכשיטים מבית רויאלטי.

החצאית, שהיא גם הדגם הכי מזוהה עם לינג, היא גרסת המיני לחצאית שלבשה ג׳ניפר לופז, עם מחשופי קאט-אאוט סקסיים בצדי המותניים, רצועות דקיקות שאחת מהן מגיעה עד לצוואר ומתלפפת מאחורי העורף, וגולת הכותרת – תכשיט מרובע כסוף שמפתיע על הגב התחתון כשהלובשת מסתובבת. הטופ התואם משלב גם הוא תכשיט כסף שמחבר בין חלקיו ונוצץ במרכז החזה, ואת כל זה משלים ג׳קט שחור בגזרת קרופ.

הורסת מכל זווית (צילום: תום רזיליו)

הורסת מכל זווית (צילום: תום רזיליו)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@gracelingofficial)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tom Rozilio (@tom_rozilio)

השאירו תגובה