ג'ינס וקולר יהלומים: ככה קים הגיעה להופעה של ביונסה

מופע ה"רנסנס" של ביונסה ממשיך להיות מוקד משיכה רציני לסלבס הגדולות בעולם, שמתייצבות אליו במיטב מחלצותיהן. עכשיו הגיע תורן של הקרדשיאנס - קים, קריס וקלואי שהגיעו עם פנלופי ונורת' הקטנות, וגם קיילי שהגיעה בנפרד עם טמות'י שאלאמה - בלוקים כסופים ולוהטים. אין ספק שקים חזק בקטע של ג'ינסים לאחרונה

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2023

משפחה עם כסף (צילום: GettyImages, Kevin Mazur/WireImage for Parkwood)

משפחה עם כסף (צילום: GettyImages, Kevin Mazur/WireImage for Parkwood)

מי שאוהב רכילות שנוגעת למריבות בין סלבס (אנחנו, למשל), בטח זוכר את הביף הבלתי רשמי בין ביונסה לקים קרדשיאן, שנבע בעיקר מהתפוררות החברות בין ג׳יי זי לקניה ווסט – איש שהרחיק ממנו לא מעט אנשים במהלך השנים האחרונות.

אבל קים וקניה כבר לא, ואף אחד לא באמת יכול להרשות לעצמו לנטור טינה לכוכבת הגדולה בעולם – ואנחנו לגמרי מתכוונות לביונסה, עם כל הכבוד לקים. לכן, כמו אחרונת המעריצות, גם קים התייצבה בסיבוב ההופעות הנוכחי של קווין בי וחגגה יחד עם המשפחה את המוזיקה המדהימה וגם את יום הולדתה של המלכה האם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashianmajesty)

קים הייתה מלווה באמה קריס, אחותה קלואי, בתה נורת׳ והאחיינית פנלופה. במקום אחר בקהל היו גם קנדל וקיילי יחד עם הבויפרנד טימותה שאלאמה – אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על הרומן המסקרן הזה.

המשפחה שלא עושה שום דבר בשקט או באופן מעודן, נצצה למרחקים באאוטפיטים כסופים תואמים, כשקים אחראית ללוק המסקרן ביותר. הילדות לבשו בגדים כסופים של דיזל (ונורת׳ אחזה בתיק ה-1DR הטרנדי בגרסתו הכסופה), קריס לבשה מעיל כסוף מחויט ומכנסיים תואמים, ככל הנראה מעור, קלואי הלכה על גופייה לבנה יחד עם מכנסיים כסופים, וקים בחרה בג׳ינס אוברסייז עם קרעים גדולים במיוחד וטופ קריסטלים מעניין.

קים קרדשיאן

כולה בלינג בלינג (צילום: GettyImages, Kevin Mazur/WireImage for Parkwood)

מדובר בקריסטלים גדולים במיוחד שמדמים יהלומים, כשהטופ מורכב מרצועת סטרפלס רחבה על החזה וקו אנכי שמחבר בין עוד חגורה דקיקה על המותן לקולר ושרשרת צ׳וקר שלא לגמרי ברור אם היא חלק מהחולצה או נוספה מעליה. אם זה לא מספיק, קים גם שילבה תיק נוצץ תואם. התוצאה רחוקה מלהיות מינימליסטית, אבל הג׳ינס מחזיר אותה מעט לקרקע והופך אותה למתאימה במיוחד להופעה. כמו רוב המראות של קים, גם זה כנראה יפצל את הדעות, אבל במקרה הספציפי הזה – אנחנו שייכות למחנה התומך.

ג'ף בזוס, לורן סאנצ'ז, קים קרדשיאן

משום מה גם ג'ף בזוס ואשתו לורן היו שם.ף כנראה ביקשו תמונה (צילום: GettyImages, Kevin Mazur/WireImage for Parkwood)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Brasil

השאירו תגובה

 

  • נורת' הזאת מגעילה

    מאת: א |‏ 6 בספטמבר 2023 | 12:16
  • רק מראה כמה היא התפרסמה כי יש לה מלא כסף. פתטית וחסרת טעם. נראת כמו פרחה מצויה. לא מבינה מה יש בה.

    מאת: יעל |‏ 6 בספטמבר 2023 | 08:11