ההחלטה האמיתית: רותם מחתונמי מתלבטת על הלוק

רותם פיינבר תהתה מה ללבוש לאירוע הסיום של "חתונה ממבט ראשון", כשההתלבטות היא בין שמלת מקסי לבנה עם חגורה לבין אוברול ג'ינס צמוד עם עקבים. אז היא שיתפה, והתגובות לא איחרו לבוא. יש לנו תחושה שההתלבטויות של רונן קצת שונות

מאת  | ‏ 5 ספטמבר 2023

רותם מחתונמי. הקיץ הזה תלבשי לבן (פעמיים) (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

רותם מחתונמי. הקיץ הזה תלבשי לבן (פעמיים) (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

יום ההחלטות של ״חתונמי״ ממש עומד בפתח, והמתח ממשי. אבל משתתפות ומשתתפי העונה למעשה ניצבו מול המומחים וההחלטות כבר לפני כמה חודשים, ולכן הם פנויים כרגע לקבל החלטות אחרות – יותר או פחות חשובות, תלוי איך מסתכלים על זה.

עוד לא ידוע מה עלה בגורל הזוג הסוער רותם ורונן, שהוציאו מהקהל מנעד רחב במיוחד של רגשות, אבל השבוע רותם בהתלבטות אחרת – מה ללבוש לאירוע?

לוק שני - אוברול דנים  (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

לוק שני – אוברול דנים (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

קודם כל, אי אפשר שלא לתת קרדיט לתוכנית על השינוי הניכר ברותם, כי רותם של לפני כמה חודשים לא הייתה מתייעצת עם הסביבה, אלא מחליטה בעצמה, בטח בכל מה שקשור לאופנה. אם היא המלבישה של רונן, היא בהחלט יכולה להלביש את עצמה. אבל במקרה הזה אנחנו שמחות שרותם העלתה את השאילתא בפני העוקבות שלה.

״דרושות תובנות״, היא כתבה בסטורי בו היא לובשת אוברול דנים של המותג בראוני עם נעליים בגוון קאמל עם עקב קיטן ועיטורי שרשרת בחלקן הקדמי מזארה. לכל זה הוסיפה שרשרת חוליות צמודה לצוואר גם מזארה, והוסיפה: ״תודה מראש, מאחת שנזכרת בדקה ה-90 שיש לה אירוע מצולם מחר״. הלוק הנוסף הגיע לא הרבה אחרי והוא היה שונה לחלוטין. רותם בחרה בשמלת מקסי לבנה של המותג האיטלקי לומינה. על המותן היא בחרה לחגור חגורת שרשרת כסופה מרנואר. את הלוק סיימה עם כפכפים מזארה. 

התגובות לא הפסיקו להגיע  (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

התגובות לא הפסיקו להגיע (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

אנחנו עדיין לא יודעות אם רותם בחרה באוברול או בשמלה, אבל אין ספק שלעוקבות שלה היו דעות, שלא בטוח שבאמת עזרו לה להגיע להחלטה. חלקן אהבו את האוברול, אחרות ממש לא, חלקן התעקשו לוותר על העגילים ואחרות אמרו שגם השרשרת מיותרת, בעוד חלק מהעוקבות המליצו להחליף נעליים. עם כל כך הרבה דעות, יש לנו תחושה שרותם יצאה אפילו יותר מבולבלת. 

אבל אנחנו נחכה לראות מה לבשה ובמה בחרה (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

אבל אנחנו נחכה לראות מה לבשה ובמה בחרה (צילום: אינסטגרם Rotem Fainberg)

השאירו תגובה