ביקיני ותיק עם מסר בעייתי: פיפה מידלטון בהופעה מפתיעה

אחותה הצעירה של קייט מידלטון לא נשכחה מלב הצהובונים, בין השאר בזכות מראה השושבינה האיקוני שלה בחתונה המלכותית. 12 שנים עברו מאז, ופיפה עדיין מושכת לא מעט סקרנות - בעיקר כשהיא מצולמת בשמלה מוצלחת וקלאץ' מעורר מחלוקת, או לחילופין פשוט בביקיני

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)

פיפה מידלטון היא לא אורחת קבועה במדורינו, אבל כשהיא מככבת מדי פעם בכותרות האופנה הבינלאומיות, אנחנו מצטרפים בשמחה לסיקור. הפעם היא תועדה בלוק ערב דרמטי, בחתונה מפוארת שהתרחשה באגם קומו שבאיטליה.

מידלטון, שחוגגת בימים אלה 40, הפכה למוקד עניין בחתונה המפוארת של התזונאית בל פורטר – חתונה שהתקיימה בווילה בלביאנלו ועלותה מוערכת במיליונים.

אחותה הצעירה של הנסיכה מוויילס לבשה לאירוע החגיגי שמלה אדומה של המותג Phase Eight, עם עיטורי וולנים בחצאית ובשרוולים. היא שידכה לשמלה עגילי סטייטמנט וקלאץ' של אליזבת' סאטון. הקלאץ', שנושא את הכיתוב Eden Rock, נחשב על פי הצהובונים להצהרת תמיכה באבי בעלה – היזם והמיליונר דיוויד מת'יוס, שנמצא בחקירה על האשמה באונס, ובבעלותו מלון היוקרה הנושא שם זה.

מידלטון גם משכה לא מעט תשומת לב בזכות שני לוקים נוספים, המורכבים מדגמי ביקיני לוהטים. הדגם הראשון הוא יצירה ורדרדה של המותג היידי קליין, עם אבדם דקורטיבי בצורת האות V. הטופ יכול להילבש עם וללא כתפיות, ומידלטון בחרה בדרך הבטוחה והשאירה אותן מחוברות.

הדגם השני הוא דגם עם פסים מבית קוקו קימונו. המותג האמריקאי נחשב לנגיש יחסית, ומידלטון בחרה בסט שנמצא בימים אלה בהנחה משמעותית. הטופ עם עיטור הטבעת עולה כ-200 שקלים וכך גם החלק התחתון של הסט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)

השאירו תגובה