אין דברים כאלה: זנדאיה הדהימה את הפיד עם החזייה הקטנה בעולם

זנדאיה תמיד מספקת את הלוקים הכי בלתי נשכחים בתעשייה, אבל הפעם וואלה הגזימה: את יום הולדתה ה-27 היא חגגה בשמלה מטורפת לחלוטין שמשלבת בין נפח רומנטי לבלינג פרובוקטיבי. המראה הזה הותיר את הרשת חסרת מילים, ואפילו לבויפרנד טום הולנד הייתה רק אחת להגיד

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zendaya (@zendaya)

ידוע שזנדאיה היא למעשה מלאך שירד אל הארץ כדי לפרגן לאנושות המסכנה בקצת חסד של יופי, ולכן כמעט לא מפתיע שביום הולדתה ה-27 היא זו שמעניקה לכולנו מתנה בדמות עוד לוק נועז, מפתיע ומטריף חושים, שפשוט לא היה עובד ככה על אף אחת אחרת.

האימוג'י של מזל בתולה הוא הדבר היחיד שהיא צירפה לפוסט, שבחצי יממה כבר צבר יותר מחמישה מיליון לייקים, ואכן לא דורש מילים מיותרות: את יום ההולדת שלה חגגה זנדאיה בשמלה (סוג של) שכמותה באמת לא ראינו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zendaya (@zendaya)

הלוק, מבית המותג הצבעוני קולינה סטראדה, מורכב למעשה משלושה חלקים: חצאית גדולה ונפוחה בפרינט סגלגל, טופ תואם שהוא למעשה שרוולון עתיר נפח, והחזייה הקטנה ביותר שאפשר להעלות על הדעת, בצורת שני משולשים מתכתיים ומנצנצים. ואם נדרשת עוד הוכחה לאינטלגנציה האופנתית של זנדאיה והסטייליסט שלה לואו רואץ' – שימו לב שהלוק נקי לחלוטין מאקססוריז ותכשיטים, וכך גם האיפור והשיער, באופן שלא גוזל מילימטר מאפקט הוואו של האאוטפיט.

התגובות, מיותר לציין, השתפכו ארוכות על יופיה ואופיה הנשגבים של זנדאיה, אבל התגובה היפה מכולן, מיותר לציין, שייכת לבויפרנד טום הולנד, שבחוש העכביש הזריז שלו פשוט הגיב את המילה "ראשון" – ואכן זכה להיות המגיב הראשון. כמעט כאילו הוא ממש היה שם כשנלחץ כפתור הפרסום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Check the Tag (@checkthetag)

השאירו תגובה