"בחירה טבעית": בר כהן מפתיעה בקמפיין למותג האהוב

מי שהייתה אחת הדמויות הבולטות בעונה הקודמת של "האח הגדול" ולאחרונה חשפה באומץ את הרגע הקשה שעברה עם בן זוגה אליאב, זוהרת עכשיו בצילומים לקולקציה משותפת עם "אדיקט" - ויש שם כמה פריטים שנשמח לשים עליהם יד

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2023

 

בר כהן לאדיקט (צילום: הילה חן)

בר כהן לאדיקט (צילום: הילה חן)

בגדול, נראה שהטייטל "פרזנטורית" לגמרי מאבד לאחרונה מיוקרתו, לאור התבססות המודל החדש של חיבור בין סלבס ומשפיענים לחברות ומותגים. מילות המפתח הן "שיתוף פעולה" ו"קולקציית קפסולה", והן נועדו לבסס את התחושה שהסלב האהוב והנעקב הוא לא רק פרצוף מפורסם אלא חלק בלתי נפרד מזהות המוצר שהוא מפרסם.

יש מקרים שבהן זה עובד יותר פחות, אמין יותר או פחות – אבל במקרה של בר כהן ואדיקט באמת נראה שמדובר בחיבור טבעי למדי: הסטייל של יוצאת "האח הגדול" מתאפיין באלגנטיות הבייסיקית-קוקטית שהופכת את אדיקט למותג שרבות אכן לחלוטין מכורות אליו.

בר כהן לאדיקט

"היה ברור שהיא מייצגת את כל ערכי המותג" (צילום: הילה חן)

מהר מאוד, מספרים שם, "היה ברור שהיא מייצגת את כל ערכי המותג ומהווה בחירה טבעית לקולקציה משותפת". בהתאם, מדגישים שם, היא הייתה "מעורבת ישירות בתהליך העיצוב". התוצאה תוצע למכירה בתחילת ספטמבר, אבל מהתמונות ששוחררו בינתיים בהחלט ניכר שזה עובד: כהן, אישה פוטוגנית למדי, מדגמנת קלאסיקות מעודכנות ומוצלחות כמו אוברול סטרפלס שחור או וסט ג'ינס סקסי, ונראית כאילו שלפה אותם מארונה הפרטי. בטווח מחירים של 100-300 שקלים לפריט, אנחנו עוד עלולות למצוא את עצמנו מושפעות.

קלאסי לה (צילום: הילה חן)

קלאסי לה (צילום: הילה חן)

בר כהן

יושב עליה טבעי (צילום: הילה חן)

 

השאירו תגובה