הכנה לחתונה: טליה חוגגת אירוסין בשמלת כלה

טליה עובדיה ומיסטר שחף רז חגגו יום הולדת ומסיבת אירוסין במסיבה פרועה. טליה בחרה בשמלת מיני לבנה שלגמרי יכלה להיות שמלת כלה עם מחוך בולט ובד שקוף מעל. היא בחרה בפנינים שקישטו גם את השמלה וגם את צווארה. לא מדובר במראה בטוח וסולידי, אלא בבחירה אופנתית נועזת ולכן כל מה שנשאר לנו זה לחכות לחתונה

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2023

בעוד כולנו עוד במתח לגלות מה עלה בגורל הזוגות מהעונה החדשה של ״חתונמי״, בבית ״האח הגדול״ יכולים לרשום לזכותם עוד שידוך מוצלח – אפילו שזאת ממש לא כוונת הפורמט. טליה עובדיה ושחף רז, שהזוגיות שלהם הייתה מוטלת בספק כשנפגשו והתאהבו על המסך, חגגו בסוף השבוע שמחה כפולה – יום הולדת (הם נולדו בהפרש של יומיים) ומסיבת אירוסים, לאחר שהתארסו בחודש שעבר.

אין לנו ספק שעובדיה, שיש לה עבר כמעצבת, תספק לנו כמה וכמה רגעים אופנתיים ביום החתונה עצמו, שבוודאי יכלול יותר משמלה אחת. אבל בינתיים, היא כבר בחרה ללבוש שמלת כלה למסיבת האירוסים, ואם מדובר במתאבן לקראת המופע האופנתי המרכזי – אפשר להגיד בוודאות שנפתח לנו התאבון.

טליה ושחף. מלא סיבות לחגיגה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

טליה ושחף. מלא סיבות לחגיגה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

טליה פנתה למעצבת הראשל״צית קורל קונפורטי, שהרכיבה עבורה שמלת מיני עמוסה בדיטיילים, אבל בכל זאת הרמונית. בסיס השמלה הוא מחוך, שהעצמות שלו לא מסתיימות בקו המותן כנהוג, אלא ממשיכות עד לחלק התחתון של החצאית.

מעל הבסיס נוספו כמה שכבות בד רשת שקוף שחושף את עצמות המחוך. כדי להדגיש עוד יותר את המראה ה״לא גמור״, תחתית השמלה היא גזורה ונעדרת מכפלת. אם שם הייתה נגמרת השמלה, היא אכן הייתה נראית כמו בגד בלתי גמור, אבל אז הגיעו הפנינים. השמלה משולבת פנינים בחזה, יש לה חגורת פנינים עם שרשראות שתלויות ממנה ושרשרת פנינים תואמת על הצוואר עם שתי פיסות ארוכות שמתנפנפות ממנה.

מחכים לראות מה תלבש בחתונה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

מחכים לראות מה תלבש בחתונה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

לא מדובר במראה בטוח וסולידי, אלא בבחירה אופנתית נועזת, ולכן אין לנו ספק שיהיו גם מי שלא יאהבו את המראה הזה. אבל אופנה שנויה במחלוקת היא האופנה המרגשת ביותר, ולפחות לטעמנו – מדובר בלוק כיפי שמעורר סקרנות לקראת החתונה.

מה שבטוח זו הולכת להיות חתונה משוגעת (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

מה שבטוח זו הולכת להיות חתונה משוגעת (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)


השאירו תגובה