זוהרת מתמיד: מייגן מרקל יפהפיה בלוק מעולה ולא יקר

על רקע הסלידה הגוברת מהם בתקשורת הבריטית, וגם הדיווחים על משבר ביחסיהם - הנסיך הארי ומייגן מרקל דווקא משדרים נינוחות פוטוגנית במיוחד מול המצלמות במסגרת אחד ממיזמי הצדקה שלהם. הלוק האופייני של הדוכסית לשעבר הזכיר שהיא לגמרי מומחית ליוקרה שקטה (גם כשהמחיר דווקא נגיש)

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2023

בזמן שבתקשורת ובדעת הקהל התדמית של הארי ומייגן עדיין שנויה במחלוקת (הודות, בעיקר, לקמפיין אפקטיבי מצד התקשורת הבריטית) – נראה שלבני הזוג כל הרחשים מסביבם כבר לא כל כך מפריעים. אם בתקופה שהם עדיין היו חלק מהארמון הבריטי נדמה היה שמה שאומרים וכותבים עליהם הטריד אותם בכל רגע נתון, עכשיו מסתמן שהחיים הקליפורניים הרחק מהמונרכיה נותנים להם שקט נפשי, והם פנויים לעשות את מה שהם רוצים – להיות מיליונרים שבעים, אבל גם לעסוק בצדקה.

השבוע, מייגן והארי, במסגרת תפקידם כחברי ועד יועץ של קרן מלגות חינוך, התיישבו מול המצלמות לאירוע יח״צני, שבו הם התקשרו למנהיגים צעירים בתחום הטכנולוגיה שעובדים כדי לתקן אפליה גזעית, החל מביריונות ברשת ועד להטיה הגזעית שסובלות מערכות AI.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sussex Ailesi (@sussexailesi)

מייגן בחרה בלוק שכל כולו צועק "יוקרה שקטה", למרות שמחיר הפריטים לא באמת חורג לעולמות היוקרה. למרות שהיוקרה השקטה והבגדים הלא ממותגים בגוונים ניטרליים הם טרנדים מאוד נוכחים כרגע, שווה להזכיר שמייגן עשתה אותו הרבה לפני, וזה הסגנון האישי שמזוהה איתה כבר כמה שנים. יחד עם זאת, תמיד נחמד יותר לראות אותה בבגדים של מותגים נגישים (יחסית) ועם ערכים שתואמים את העשייה החברתית שלה, מאשר בפריטים עם מחירים מנותקים לגמרי של בתי אופנה מובילים.

אז כמה הסמי-יוקרה הזאת עולה? גופיית הגולף הסרוגה והחצאית התואמת, שתיהן בגוון קאמל, שייכים למותג הקליפורני Bleusalt – ששם דגש על קיימות ואיכות וגם עושה משלוחים לישראל – ומחיר כל אחד מהפריטים כ-550 ש״ח. זול? לא. אבל יותר נגיש מפנדי, בוטגה ושאנל.

השאירו תגובה