אתם תופתעו מהנעליים של טליה עובדיה

כשעולם האופנה נשטף על ידי טרנד הנעליים ה״מכוערות״, קרוקס הבינו שלמראה הייחודי והשנוי במחלוקת של הנעליים שלהם יש אמירה מסוימת. את זה בדיוק הרגישה גם טליה עובדיה כשבחרה בזוג קרוקס לבנות עם עקב וקישוטים. כדי לתת לנעליים מקום של כבוד, היא לבשה דאבל דנים של וסט וג'ינס

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2023

טליה. האישה והאיי ליינר (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

טליה. האישה והאיי ליינר (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

בעבר, קרוקס היו נעליים ששמורות בעיקר לעובדי מטבח. אף אחד לא התייחס אליהן כאל פריט אופנה, ומה שמשך את הלקוחות הייתה רק הבטחת הנוחות. מאז, קרוקס עברו מהפך שדומה מאוד לאסטרטגיה השיווקית של Uggs – מותג שאפילו משמעות השם שלו היא קיצור למילה ״מכוער״.

כשעולם האופנה נשטף על ידי טרנד הנעליים ה״מכוערות״, קרוקס הבינו שלמראה הייחודי והשנוי במחלוקת של הנעליים שלהם יש אמירה מסוימת, והתחילו לשתף פעולה עם מותגי על וליצור דגמים יוצאי דופן כדי למשוך קהל חדש של מובילי אופנה ומאמצים מוקדמים, שלא מפחדים לקחת סיכונים, אפילו אם התוצאה הסופית אינה ״יפה״.

כן, זה קרוקס (צילום: אור גפן)

כן, זה קרוקס (צילום: אור גפן)

המהלך הזה עבד, ונראה שאפילו סרבני הקרוקס הגדולים ביותר חייבים להודות עכשיו שיש משהו מגניב בנעליים האלה – בעיקר כשהן מגיעות עם עקב צ׳אנקי שגורם להן להיראות מצועצעות במיוחד.

זה בדיוק הדגם בו טליה עובדיה בחרה כשהגיעה לאירוע של קרוקס – נעליים לבנות עם עקב, שעליהן היא הוסיפה כמה מהצ׳ארמים המפורסמים של המותג.

וכן הן על עקבים (צילום: אור גפן)

וכן הן על עקבים (צילום: אור גפן)

הקרוקס הן הכוכבות של הלוק, אבל אי אפשר להתעלם מהגרסה של טליה ללוק הדאבל דנים, או הטוקסידו הקנדי, כפי שהוא נקרא לפעמים. הדאבל דנים המסורתי כולל חולצה ארוכה מכופתרת, אבל ביולי-אוגוסט של המזרח התיכון עדיף לנקוט בטקטיקה של טליה, ששילבה בין ג׳ינס רחב ונינוח של אדיקטד לגופיית דנים מתוקה עם פרח תלת מימדי מהקולקציה של זארה וברבי.

יש לנו תחושה ששטליה חובבת דנים (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

יש לנו תחושה ששטליה חובבת דנים (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

והדנים חובב אותה  (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

והדנים חובב אותה (צילום: אינסטגרם TAL TALIA OVADIA)

 

השאירו תגובה