רגע, מה? כריסטינה אגילרה לובשת תיק קטן בתור חצאית

הזמרת כבר מזמן השתחררה מהבקבוק, אבל אתמול היא החליטה להשתחל לתוך פריט טריקי לא פחות – חצאית מיקרו מיני שעוצבה בהשראת תיק בירקין היוקרתי. ג'יין בירקין ככל הנראה מתהפכת בקברה

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Christina Aguilera (@xtina)

לפני כשבועיים ג'יין בירקין – שחקנית, זמרת ואייקון אופנה, הלכה לעולמה. בעקבות מותה הרשת התמלאה בגל של מחוות, שכללו השתפכויות בנוגע להשראה שסיפקה וגם שלל תמונות של תיקי בירקין המפורסמים שנקראים על שמה. כריסטינה אגילרה חיכתה קצת, עד שאתמול היא העלתה את מה שנראה כמו הפרשנות שלה לנושא.

בפוסט שהעלתה אגילרה היא לובשת חצאית מיקרו מיני שעוצבה בהשראת תיק בירקין, כולל ידית הנשיאה, האבזמים והמפתח המצורף. החצאית מכוסה כולה קריסטלים ורודים, ואיתה שילבה הכוכבת חולצת טי שחורה, סנדלים זהובים ומשקפי שמש במסגרת פלסטיק. "סחורה יקרה", היא כתבה מתחת לתמונה, ואפשר לשער שהכוונה היא לתכולת התיק המנצנץ.

כריסטינה אגילרה, בירקין, מיני

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל יש מי שבוחרות ללבוש אותו (צילום: אינסטגרם, xtina)

לסיום סיומת של המראה הייחודי הזה, ציפורניה של אגילרה נמשחו במניקור גיאומטרי שחור על רקע ניוד, בעוד הבהונות קיבלו פדיקור צהוב זרחני. במילים אחרות – כל מה שלא תמצאו תחת אסתטיקת ה"פרנץ' גירל" הלא מתאמצת שמזוהה עם ג'יין בירקין.

החצאית של אגילרה מגיעה מהמותג הברלינאי Namilia, שמאחוריו עומדים המעצבים נאם לי ואמיליה פפול המגדירים עצמם "מורדים, פרובוקטורים ומשמידי התפיסה השגויה". השניים הציגו בקולקציה האחרונה שלהם עוד פריטים דמויי תיקים, לצד אלמנטים מעולמות הגותיקה והפאנק. הצמד היצירתי הזה מציע משלוחים לישראל, כך שאם בא לכם להידחס לתוך חליפת ויניל במזג האוויר הנוכחי זה לגמרי אפשרי.

כריסטינה אגילרה, בירקין, מיני

זה לא מעט (צילום: אינסטגרם, xtina)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NAMILIA (@_namilia_)

השאירו תגובה