"בעלך הוא האליל שלי, אבל הוא אף פעם לא משוויץ ככה"

במהלך השבוע האחרון העלתה ג'ורג'ינה רודריגז, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו, העלתה פוסט בו היא מצולמת עם כמה תיקי בירקין אותם היא מגרילה בין העוקבים שלה. התגובות הקשות לא איחרו להגיע. גם על הפרס וגם על הטיימינג הקרוב למותה של ג'ין בירקין. ג'ורג'ינה שידרה עסקים כרגיל כשהעלתה פוסטים נוספים מהחופשה שלה כשהיא בביקיני, אבל זה לא ממש עזר לה והתגובות רק המשיכו

מאת  | ‏ 25 יולי 2023

ג'ורג'ינה רודריגז וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

ג'ורג'ינה רודריגז וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

לפעמים נדמה שהאינטרנט נוצר רק כדי שאנשים יוכלו להוציא את זעמם על אחרים, ואין מי שחוטפות יותר אש וארס אונליין מנשים מפורסמות. רק תשאלו את ג׳ורג׳ינה רודריגז, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו ואם ילדיו, שכמעט כל פוסט שהיא מעלה מלא בתגובות קשות.

במהלך השבוע האחרון זה קרה כמה פעמים. מיד לאחר מותה של ג׳יין בירקין, רודריגז העלתה פוסט בו היא מצולמת עם כמה תיקי יוקרה שהיא מגרילה בין העוקבים שלה, וביניהם גם דגם בירקין האייקוני של הרמס. הגרלות מהסוג הזה אפשר לראות לא מעט אצל משפיעניות גדולות, כמו אצל הקרדשיאנס למשל, ולרוב הן דווקא מתקבלות בהתלהבות, מכיוון שמדובר בהזדמנות לזכות במוצרים יקרים ויוקרתיים במיוחד.

ג'ורג'ינה ואחד מהבירקנים שלה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

ג'ורג'ינה ואחד מהבירקנים שלה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

אבל לצד מי שרצו להשתתף בהגרלה, היו גם תגובות שליליות, שהאשימו את הסלבריטאית בכך שהיא ״מנצלת״ את תזמון מותה של ג׳יין בירקין כדי לקדם את עצמה.

הפוסט הזה כבר הספיק לרדת מהחשבון שלה (ככל הנראה מכיוון שההגרלה הסתיימה, ולא בגלל התגובות), אבל אל דאגה, תמיד ימצאו היכן לשחרר כלפיה עוד ביקורת. בפוסט חדש שהיא העלתה, ג׳ורג׳ינה מצולמת שוב עם תיק בירקין לצדה, כשהיא לובשת גופיית סבא לבנה של לואווה, ובהמשך האלבום – אחרי סרטון מתוק מאוד של ילדיה – ישנה תמונה של ארון נעליים גדוש.

כמובן שבכל תמונה מדובר בבירקין אחר (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

כמובן שבכל תמונה מדובר בבירקין אחר (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

״את יודעת לכמה אנשים בעולם אין אפילו זוג נעליים, אבל את מציגה אותם כאילו הם פרסים. בעלך הוא האליל שלי אבל הוא אף פעם לא משוויץ בבגדים או בנעליים שלו״, כתבה לה אחת המגיבות, ואחרת הוסיפה: ״יש לה את הבגדים והתכשיטים הכי יקרים, אבל הילדים שלה לובשים בגדים משיין. אני לא מבינה אותה״.

בפוסט נוסף שהעלתה מחופשה משפחתית בפורטוגל, ג׳ורג׳ינה לובשת ביקיני ירוק עם חלק עליון מנצנץ, ולצד תגובות חיוביות ומפרגנות, ישנם גם הטרולים הרגילים שמעירים לה על כך שהיא לא מתלבשת בצניעות. ״אני לא מבין למה האישה הזאת תמיד עירומה״, כתב אחד מהם. ״היא חיה באחת הארצות הכי מוסלמיות בעולם, ערב הסעודית, אבל התרבות של המדינה לא הפכה אותה למתורבתת״. נזכיר שוב – התמונות צולמו בפורטוגל.

לא עונה למגיבים (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

לא עונה למגיבים (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

מעניין אם יש לה צלם צמוד  (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

מעניין אם יש לה צלם צמוד (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

אחר לחלוטין (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

מחופשה לחופשה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

מזל שהבעל בפגרת משחקים  (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

מזל שהבעל בפגרת משחקים (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

למרות התגובות ג'ורג'ינה בחרה להנות בחופשה שלה  (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

למרות התגובות ג'ורג'ינה בחרה להנות בחופשה שלה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

 

האם זה ייכנס לעונה הבאה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

האם זה ייכנס לעונה הבאה (צילום: אינסטגרם Georgina Rodríguez)

השאירו תגובה