השמלה שגרמה לכולם לחשוד שהיילי ביבר בהריון

בעוד רוב העולם החליט ללבוש השבוע ורוד, היילי ביבר מראה לכולם שהקיץ שלה כולו לבן. היא ממשיכה לבחור בצבע הזה יום אחרי יום כשהשבוע היא הלכה על שמלת מיני קצרה וקלילה שגרמה לכל המעריצים והעוקבים לחשוד שיש מצב שהיא בהריון. מה שבטוח, היא פשוט מלאה בסטייל

מאת  | ‏ 24 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber Brasil (@haileybieberbrs)

כשכל העולם עוד נעול על טרנד מסוים, היילי ביבר תמיד משתדלת להיות צעד אחד קדימה. זה לא שהיא מציעה מחשבה חדשנית ופורצת דרך על אופנה, כמו שעושה למשל ג׳וליה פוקס שבאופן קבוע מקדימה את זמנה, אבל היילי יודעת איך ללבוש פריטים על זמניים ותמיד רלוונטיים, ועדיין להבדיל את עצמה מהעדר.

בחודשים האחרונים היא הייתה באובססיית מעילי עור שחורים, ברובם וינטג׳, ועכשיו – כשכולן עוד בוורוד ברביקור – היא מתחילה להכתיב לנו קיץ לבן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber Brasil (@hbbrmidias)

צלמי הפפראצי תפסו את היילי בשני מראות מוצלחים שלבשה לבילוי יום ובילוי ערב עם אותה החברה – לורי הארווי, דוגמנית ובתו היפהפייה של הקומיקאי סטיב הארווי שהתפרסמה בעיקר בזכות הזוגיות שלה עם מייקל בי ג׳ורדן.

הלוק הראשון הוא שמלת מיני קלילה בגזרת מחוך עם כיווצים רומנטיים בחזה, ששייכת באופן מפתיע דווקא למותג בגדי ים – פרנקי ביקיני. היילי שילבה אותה עם כפכפי אצבע, עגילי זהב וינטאג' של סאן לורן וכובע מצחייה של נייקי, ואפילו הצליחה לייצר עם המראה הזה שמועות שהיא בהריון, מהסיבה הפשוטה שהיא הניחה יד על הבטן שלה.

הלוק השני הוא המוצלח יותר מבין השניים, ואפילו יכול לשמש כשמלת כלה – שמלת וינטג׳ סטרפלס מסאטן ותחרה שמגיעה מבוטיק הווינטג׳ היוקרתי וילה אמור, שהיילי והסטייליסטית דני מישל, שעובדת איתה וגם עם קנדל ג׳נר וקורטני קרדשיאן, הן לקוחות נאמנות שלו. הפעם היא ויתרה על הכובע לטובת שיער פזור, השאירה את העגילים והחליפה מכפכפי אצבע שטוחים לסנדלי רצועות עם עקב. התוצאה היא מראה נינוח ורומנטי, שגם מצליח להיות סקסי באופן לא מתאמץ.

הקיץ הזה כולו לבן (צילום: Raymond Hall לגטי אימג'ס)

הקיץ הזה כולו לבן (צילום: Raymond Hall לגטי אימג'ס)

עוד יום עוד אאוטפיט בלבן (צילום: Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

עוד יום עוד אאוטפיט בלבן (צילום: Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by hailey bieber and justin(@srhodebiebers)

השאירו תגובה