בביקיני מושלם ותיק שכולם חולמים עליו: קורל סימנוביץ' רותחת באיביזה

קורל סימנוביץ' לובשת את בגד הים הכי טרנדי שכל הכוכבות לובשות הקיץ. סימנוביץ' בחרה בו לחופשה שלה באיביזה עם הבעל ובני משפחה. היא הוסיפה לו גם כובע של מותג סופר נחשב ותיק קש הכי ויראלי ברשת. כל הוויש ליסט שלנו לחופשה הקרובה

מאת  | ‏ 11 יולי 2023

קורל סימנוביץ'

קורל ובגד הים שהפך לויראלי ביותר (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

בזמן שבישראל בחירות האופנה העכשוויות הן בעיקר חולצות עם כיתובים פוליטיים, מי שמבלים את התקופה בחו״ל יכולים לבחור במלתחה קצת יותר מרימה לנפש. קורל סימנוביץ׳, למשל, נופשת בימים אלה באיביזה הפוטוגנית, אם כי הפיד שלה נראה כמו חופשה נצחית וקשה להבחין איפה חופשה אחת נגמרת ואחרת מתחילה.

הביקיני הצבעוני שקורל לובשת הוא אחד שכבר ראינו עליה בעבר ושייך – לא במפתיע – לבננהוט. בסטורי שלה היא גם נותנת הצצה לכמה דגמי בגדי ים ששלחו לה מרשת Etam, אבל הם נחים על מיטה ולא על הגוף שלה.

קורל סימנוביץ'

הכובע של לואבה המבוקש ביותר (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

בתמונה נוספת, קורל לובשת ביקיני ורוד ומעליו שמלת חוף בהדפס טרופי של לואיסה באלו – מעצבת בגדי ריזורט אמריקאית מדרום קרוליינה, שהבגדים שלה נמכרים באתרי המעצבים המובילים כמו נט-א-פורטה, מאצ׳ס פאשן ו-Ssense.

לוק נוסף שלא הגיע לפיד כולל שילוב קלאסי של חופשת קיץ – חולצה מכופתרת לבנה נינוחה, ג׳ינס קצר וסנדלים שחורים, ששייכים לקולקציה המשותפת של משפיענית האופנה אלכס ריביירה ומותג הריזורט האיטלקי Manebi.

 קורל סימנוביץ'

ברבי וקן? זה אתם? (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

לא יכולנו להתעלם מהאקססוריז השווים במיוחד שקורל ארזה איתה, שאידיאליים לחופשת קיץ – כובע דנים עם שרוכי קשירה ממותגים של לואווה, ותיק הקש הכי ויראלי ברשת כרגע – זה שמגיע עם משולש ועליו הלוגו של פראדה. אל דאגה – הרשתות מלאות בגרסאות נגישות יותר שלו.

  קורל סימנוביץ'

נשארה בפלטת צבעים של ורוד וכתום (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

  קורל סימנוביץ'

חופשה שהיא קמפיין (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

  קורל סימנוביץ'

אין חמודים כאלה (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

  קורל סימנוביץ'

עם התיק הכי ויראלי של הקיץ (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

השאירו תגובה