רותחת במדבר: קורל סימנוביץ' בביקיני שכולם מדברים עליו

בחופשת חלומות במדבר בחרה קורל סימנוביץ' בביקיני כתום וכובע צהוב בשילוב צבעים שמזכיר את השמש. סימנוביץ' המשיכה גם ללבוש בגדי ריזורט נוחים ורגועים שגרמו לנו לחשוק בחופשה כזו וכמה שיותר מהר

מאת  | ‏ 21 יוני 2023

קורל סימנוביץ'

קורל סימנוביץ' מציגה: יום כתום (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

כמו כל בגד עונתי, גם בגדי ים הם פריט שצריך להכניס כמה שיקולים לרכישה שלו. מצד אחד, בא לנו להתנפל על כל הטרנדים הכי חמים. מצד שני, בגד ים צריך להחזיק יותר מעונה אחת, ומי יודע מה יהיו הטרנדים עד הקיץ הבא. הבחירה הבטוחה, כמובן, היא פשוט לקנות בגד ים שחור. אבל עם כל חיבתנו לצבע הקלאסי והמחמיא, לפעמים כשהשמש יוצאת הדבר היחיד שבא לנו הוא להכניס צבעים עזים, חיים ושמחים למלתחה.

השנה, נראה שהצבע הכתום משתלט על מותגי בגדי הים – ואין לנו תלונות. מדובר בצבע שלא פשוט לשלב במלתחת היומיום, כך שבגד ים כתום הוא הפתרון המושלם עבור מי שרוצה להעז, אבל לא תסתובב עם מכנסיים כתומים במשרד.

קורל סימנוביץ'

אין מה להגיד, יפה לה כתום (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

קחו שיעור מקורל סימנוביץ׳ – אישה שבאופן כללי מומלץ לקחת ממנה השראה אופנתית – שבדיוק העלתה תמונות שלה בבגד ים ביקיני כתום ומקסים, בחופשה במלון היוקרתי סיקס סנסס. קורל אפילו הפתיעה ושילבה עם הביקיני הכתום כובע צהוב, לשילוב צבעים שמזכיר את השמש. הכובע המוצלח הוא כובע באקט סרוג בצהוב ותכלת מבית המותג צימרמן.

החופשה הזאת הייתה גם הזדמנות מעולה עבור קורל ללבוש פריטים מהקולקציה המשותפת שלה עם טרמינל X – קולקציה שלטעמנו לא מדוברת מספיק, והיא אולי שיתוף הפעולה המוצלח ביותר שיש לאתר להציע. קורל בחרה בסט טאי-דאי ירוק של חולצה מכופתרת ומכנסיים ארוכים משוחררים, שנלבש לפני חודש על ידי נטע אלחימיסטר בסיישל. הסט הזה עדיין זמין לרכישה באתר ומגיע גם בצבע כחול, ואנחנו ממליצות בחום לשים לב גם לגרסה הקצרה של הסט, שתכניס אתכן לאווירת חופשה גם אם יורדות למכולת.

קורל סימנוביץ'

מתמזגת עם צבעי המדבר (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

קורל סימנוביץ'

קורל לובשת את הקולקציה שלה (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

קורל סימנוביץ'

את הכי יפה שנח לך. סתם, את יפה תמיד (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

השאירו תגובה

 

  • בגדי הים לנשים של המותג ליבר LIBER הרבה יותר יפים זולים ותוצרת הארץ כמובן

    מאת: חיפושית |‏ 21 ביוני 2023 | 19:13