ג'יי לו שרפה את השטיח האדום בשמלת מחשוף של גוצ'י

בן אפלק חוזר להיות באטמן בסרט חדש ובדיוק בגלל זה הוא הגיע יחד עם אשתו ג'יי לו להקרנה החגיגית. למרות שהוא כוכב הסרט, ג'יי לו היא לחלוטין כוכבת השטיח האדום עם שמלה ארוכה של גוצ'י שהמחשוף שלה, שמגיע עם רוכסן, היה פתוח עד מתחת לחזה. אין מה לומר, היא יודעת את העבודה

מאת  | ‏ 14 יוני 2023

ג'יי לו

ג'יי לו ובן אפלק על השטיח האדום (צילום: Albert L. Ortega לגטי אימג'ס)

למרות שג׳ניפר לופז ובן אפלק הם שניהם כוכבים גדולים, ברור לחלוטין מי הכוכב הגדול והנוצץ יותר בזוגיות הזאת, או יותר נכון – הכוכבת. מבלי לזלזל בקריירת המשחק והבימוי המרשימה של אפלק, קשה לו להתחרות עם שלל עיסוקיה של אשתו הסופרסטארית, ולכן לרוב אנחנו רואים אותו מלווה אותה על השטיח האדום, כשהוא תומך בפרויקטים הרבים שלה.

אבל גם לופז יודעת להיות בת זוג תומכת, וכשאפלק מקדם את אחד מסרטיו, היא מתייצבת יחד איתו על השטיח האדום בגאווה, ואנחנו מרוויחים עוד כמה תמונות וסרטונים של האהבה מעוררת ההשראה שלהם.

ג'יי לו

השמלה: ג'וצ'י (צילום: Albert L. Ortega לגטי אימג'ס)

אתמול הוא לבש מראה מונוכרומטי של חליפה שחורה וחולצה שחורה תואמת – בחירה הולמת בהתחשב בכך שהוא חגג את צאת הסרט ״הפלאש״, בו הוא חוזר לגלם את דמותו של באטמן. לצדו, לופז לבשה שמלה בגזרה בלתי שגרתית מקולקציית ריזורט 2024 של גוצ׳י. חלקה העליון של השמלה הוא מעין וסט צמוד שחור עם רוכסן לכל האורך, שעל המסלול היה סגור לחלוטין, אבל לופז פתחה אותו כדי להוסיף מחשוף סקסי. החלק העליון מגיע עד סוף הישבן, ומתחתיו חצאית נשפכת בגוון ניוד.

מוקדם יותר השבוע, לופז הפכה לגרסה האנושית של אמוג׳י הרקדנית בשמלה האדומה, באירוע בראנץ׳ של מותג הקוקטיילים שבבעלותה. השמלה האדומה הא-סימטרית משלבת בין מינון מדויק של סקס אפיל ואדג׳ עם גזרת סטרפלס צמודה ועיטורי נוצות על החצאית, והיא שייכת למותג האהוב קאלט גאיה. לופז השלימה את המראה עם סנדלים אדומים וסקסיים של המותג Hardot, שמלבד לופז רשימת הלקוחות שלו כוללת את ריטה אורה, דמי לובטו, ג׳אנל מונה, סיארה וסוקי ווטרהאוס.

ג'יי לו

עוד יום בעבודה של הבעל (צילום: Albert L. Ortega לגטי אימג'ס)

ג'יי לו

וכמה היא יפה (צילום: Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

ג'יי לו

אין חמודים כאלה (צילום: Rodin Eckenroth לגטי אימג'ס)

ג'יי לו

ג'יי לו או הדמות מהאימוג'י? (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'יי לו

השמלה שייכת למותג האהוב קאלט גאיה (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'יי לו

ג'יי לו, את משהו (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

השאירו תגובה