ניב סולטן הפתיעה בחולצה מושלמת שתתאים לכל אירוע

ניב סולטן הגיעה להשקה חגיגית באאוטפיט מפתיע ומדהים. זה התחיל בחולצה לבנה מכופתרת מהיפות שראינו אי פעם, אליה צירפה מכנסי ברמודה בצבע ירוק ונעלי עקב שחורות שהרימו את כל הלוק. הכי באווירת ״זרקתי על עצמי משהו ובאתי״

מאת  | ‏ 13 יוני 2023

ניב סולטן ומאור שווייצר בלוק תואם והורס (צילום: דנה קופל)

ניב סולטן ומאור שווייצר בלוק תואם והורס (צילום: דנה קופל)

בינואר האחרון, ניב סולטן היממה אותנו עם אחת השמלות היפות ביותר שראינו. היא הגיעה לטקס פרסי בחירת המבקרים בלוס אנג׳לס, בו הסדרה ״טהרן״ בכיכובה הייתה מועמדת, ולבשה שמלה שחורה של סן לורן עם ברדס וגב חשוף – שמלה שממש שנייה אחריה לבשה גם ג׳נה אורטגה.

אבל זה היה אירוע ערב באל איי, בעוד בישראל, אירועי ברנז׳ה הם קצת פחות מעונבים ויותר באווירת ״זרקתי על עצמי משהו ובאתי״. בהתאם, הלוק של ניב לפרמיירת הסדרה החדשה "שמיים אדומים" של רשת 13 בכיכובו של בן זוגה מאור שוויצר היה קז׳ואלי בהרבה, כזה שבשינוי סטיילינג יכול להתאים אפילו ליום במשרד.

ניב סולטן

החולצה פשוט מושלמת (צילום: דנה קופל)

בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ניב הודתה למעצבת אלה לוי, קראה לה ״מצילת נפשות״ וסיפרה שהיא ״דאגה שיחכה לי מחוץ לדלת משלוח של דברים טובים וביניהם המכופתרת הטובה ביותר שבארון שלי״.

המכופתרת הזאת לא קיבלה שבחים לחינם. מדובר בדגם שרלוט המצטיין של המעצבת, שהוא וריאציה של חולצה מכופתרת לבנה קלאסית עם שינויים קלים, כמו בד עם מעט שקיפות, כיווצים בצדי המותניים שיוצרים גזרה נשית וחפתים גדולים. מתחת לצווארון החולצה הציצה שרשרת חוליות זהב גדולה של מותג התכשיטים "סולטנה" של ניב אחותה, ובחלק התחתון ניב בחרה במכנסי ברמודה מעור (או דמויי עור) בגוון ירוק יער מארונה הפרטי ונעלי עקב סירה שחורות.

ניב סולטן

מתי הקמפיין המשותף? (צילום: דנה קופל)

ניב סולטן

לא ברור מי הזוכה בתחרות המחשוף הגדול (צילום: דנה קופל)

ניב סולטן

פאשן אייקונז (צילום: דנה קופל)

ניב סולטן

והשרשרת של המותג של ניב פשוט מהממת עם הלוק הזה (צילום: דנה קופל)

השאירו תגובה